طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در لرستان اجرا می‌شود


طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در لرستان اجرا می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی در استان اجرا می‌شود.

در جلسه‌ای که عصر امروز با حضور سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استانداری برگزار شد، اجرای طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این جلسه با اشاره به مأموریت و مسئولیت سنگین نیروی انتظامی، اظهار کرد: تمام ابعادی که به‌منظور نظم‌بخشی در جامعه انجام می‌شود بر عهده نیروی انتظامی است و مردم در تمام مراحل با نیروی انتظامی سروکار دارند.

دکتر ثمینی با اشاره به فعالیت خوب نیروی انتظامی و کمک‌هایی که به‌وسیله این نهاد به دولت و حاکمیت ارائه شده، تصریح کرد: در خصوص مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی، مردم می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مشارکت داشته باشند و به این منظور لازم است اطلاع‌رسانی جامعی به خیرین امنیت ساز و واقفین با همکاری دستگاه‌های مختلفی همچون؛ صداوسیما و اوقاف انجام پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری و همیاری مردم پیشرفت‌های بسیار خوبی در نظم عمومی داشته‌ایم اما در مباحث مختلف سخت‌افزاری و ساخت و تجهیز پاسگاه‌ها در برخی از روستاها و اماکن که مورد نیاز مردم است، اگر مشارکت مردم و واقفین وجود داشته باشد، سرعت کار بالاتر می‌رود و به همین منظور اداره‌کل اوقاف و امور خیریه نشستی را با واقفین عزیز و خیرین خواهد داشت.

ثمینی در خصوص قدرشناسی مردم از مقوله نظم و امنیت عمومی به استقبال و حضور بسیار بیادماندنی مردم در تشییع پیکرسردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: خیل عظیم جمعیت و حضور بی‌نظیر مردم در این مراسم نشان از تقدیر و تکریم مردم از خادمین نظم و امنیت عمومی است و این حضور احترام به کسی بود که تمام تهدیدهایی را که در خارج از مرزها برای مردم وجود داشت خنثی و سرکوب کرده بود.

وی ادامه داد: طرح مشارکت در توسعه نظم و امنیت عمومی با فرهنگ‌سازی در جامعه نهادینه خواهد شد و مردم هم در این زمینه به کمک نیروی انتظامی بیش‌ازپیش خواهند پرداخت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟