کتابخانه‌های بیستون آماده دریافت کتاب‌های اهدایی مردم است


افشین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام...


افشین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه طرح اهدای کتاب، اهدای آگاهی در سراسر کتابخانه‌های عمومی بخش بیستون برگزار می شود، افزود: براساس این طرح، افراد می‌توانند کتاب‌های خود را به کتابخانه های عمومی بخش بیستون هدیه دهند و با این اقدام ماندگار و خداپسندانه در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی این بخش سهیم باشند.

وی به اهداف اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه های عمومی، ارتباط خانواده ها با کتابخانه های عمومی، استفاده عموم مردم از کتاب‌های مفید و بلااستفاده موجود در منازل و ادارات و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب از اهداف این طرح است.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اهدای کتاب‌های عمومی و کمک‌درسی مازاد و بلااستفاده خود، همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل به یکی از کتابخانه‌های عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.

بخشدار بیستون در ادامه افزود: اکنون سه کتابخانه در این بخش واقع در محوطه کارخانه قند، شهرک بیستون و روستای «چهر» فعال است و ۲ هزار نفر عضو این سه کتابخانه ها هستند.

رحیمی از جمله مهمترین مشکلات در ارتباط با کتابخانه محوطه کارخانه قند را کمبود منابع به خصوص کتب کمک درسی و دوری و نامناسب بودن مکان کتابخانه برای مراجعه کنندگان و کتابخانه روستای چهر را نبود یا کمبود منابع مورد نظر در کتابخانه و عدم تناسب منابع کتابخانه با نیازهای محلی اعلام کرد.

بخش بیستون با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا