انجمن مربیان فوتبال خراسان حذف میزبانی ایران را محکوم کرد


انجمن مربیان فوتبال خراسان حذف میزبانی ایران را محکوم کرد

مشهد- ایرنا- انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا( AFC ) مبنی بر حذف حق میزبانی تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را محکوم کرد.

در این بیانیه بر نیاز بیش از پیش کشور به اتحاد و همدلی با هدف حفظ ارزشهای اسلامی و ملی تاکید و بیان شده است: پایبندی مدیران باشگاههای فوتبال به تصمیم اتخاذ شده برای انصراف از حضور در رقابتهای آسیایی، کمک هواداران و تمام آحاد جامعه به این امر می‌تواند برگ زرین دیگری از همبستگی و اتحاد ایران در برابر تصمیمات ظالمانه و تبعیض‌آمیز باشد.
انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال خراسان رضوی همچنین از پاسخ سریع و صریح مالک باشگاه شهرخودروی خراسان به تصمیم انصراف از حضور در مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان آسیا حمایت و اعلام کرد: برای این تیم و کادر فنی جوان و بومی آن به مربیگری سرآسیایی در ادامه لیگ آرزوی موفقیت و سربلندی کرده و یک صدا اعلام می‌کنیم عزت و شرافت جمهوری اسلامی ایران از هر مسابقه ورزشی بالاتر است.

رییس انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خراسان رضوی نیز در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: توطئه حذف حق میزبانی تیمهای کشور عزیزمان ایران در چارچوب لیگ فوتبال قهرمانان آسیا دو روز است که به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شده است.

آرمین رهبر افزود: اما واقعیت این است که چنین اقدام ظالمانه‌ای از دو سال پیش در جریان حذف میزبانی تیمهای باشگاهی ایران در مصاف با نمایندگان سعودی شروع شد و فدراسیون فوتبال آسیا از آن تاریخ تاکنون در پی اجرای این برنامه ناشرافتمندانه بوده است.

عصر جمعه ۲۷ دی ماه جاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای اعلام کرده تصمیم دارد میزبانی‌ نمایندگان باشگاههای فوتبال ایران را در لیگ فوتبال قهرمانان آسیا شامل "شهرخودرو، پرسپولیس، استقلال و سپاهان" به کشور سوم منتقل کند. این اقدام فدراسیون فوتبال آسیا بلافاصله و تاکنون با واکنش منفی جامعه ورزشی ایران به خصوص اهالی فوتبال روبه‌رو شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !