ضرورت کار رسانه ای قوی حول محور جبهه مقاومت


ضرورت کار رسانه ای قوی حول محور جبهه مقاومت

عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما با اشاره به تلاش گسترده جبهه استکبار از جمله آمریکا به همراهی عربستان بر موضوع جنگ رسانه بر ضرورت کار رسانه ای قوی حول محور جبهه مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، هم اندیشی علمی با موضوع «مقاومت و تدوام انقلاب اسلامی» شامگاه چهارشنبه(25دی) از سوی پژوهشکده علوم و اندیشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در تالار امام مهدی(عج) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

«سید کمال اکبری» در این نشست عنوان کرد: یکی از چیزهایی که شهید سلیمانی در سطح جهان به آن اعتقاد داشت و به دنبال آن بود، بحث ابزارهای لازم برای اقناع و هویت سازی در حوزه محور مقاومت بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما در ادامه عنوان کرد: ما نیاز به ابرازهایی داریم که بتوانیم در این نبرد نابرابر استکبار و جبهه مقاومت کاری انجام بدهیم و آن ابزار هم حوزه جدید رسانه است؛ چرا که در سال های اخیر شاهد این هستیم که بیشترین تمرکز آمریکایی ها و اعوان و انصار آنها در منطقه و عربستان این است که از طریق مباحث رسانه ای که گاهی اوقات واقع را غیر واقع نشان می دهند به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی هستند.

وی با اشاره به این که آنها به دنبال یارگیری از درون جوامع مقاومت طلب هستند، گفت: این جهت گیری در حال حاضر در حال اتفاق افتادن است و جنگ سختی است که همواره داشتیم و داریم و از سوی دیگر جنگ نرمی که همین ابزارهای رسانه ای در کنار آن هستند نیز حائز اهمیت است.

دکتر اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آن ها در این جنگ رسانه ای به دنبال جنگ شناختی هستند که به انفعال کشیدن ادراک ها و هدف گرفتن جامعه نخبگانی و ازبین بردن ذهنیت های اصلی عرصه مقاومت را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی از سال ها قبل به دنبال این امر بود از این رو اتحادیه های رادیو و تلویزیون های اسلامی به همت ایشان تأسیس شد و آن روز چند ده رادیو و تلویزیون با محوریت مقاومت فعالیت می‌ کردند و در عرصه مقاومت رسانه ای کارهای جدی انجام می‌ دادند.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...