تعطیلی و تاخیر در آغاز فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های استان مرکزی


تعطیلی و تاخیر در آغاز فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های استان مرکزی

اراک - ایرنا - اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای مدارس ابتدایی نوبت صبح یکشنبه شهرستان آشتیان را تعطیل اعلام کرد و تاخیر در آغاز فعالیت مدارس برخی دیگر از شهرستان‌های این استان خبر داد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن شامگاه شنبه به ایرنا استان مرکزی ارسال شد، آمده است: فعالیت مدارس نوبت صبح شهرستان کمیجان و منطقه سربند در روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، فعالیت مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های شازند،فراهان و منطقه نوبران نیز در نوبت صبح با تاخیر و ساعت 9 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

آموزش و پروش استان مرکزی در این اطلاعیه اضافه کرده است:مراکز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی نوبت صبح شهرستان آشتیان فردا یکشنبه تعطیل بوده و فعالیت مدارس روستایی شهرستان خمین در تمامی دوره‌های با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می شود

اطلاعیه افزوده است: فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان مرکزی عادی بوده و در صورت تغییر وضعیت، این اطلاعیه تکمیل می‌شود.

در این اطلاعیه افزوده شده است: همشهریان می توانند با استفاده از کد دستوری# ۲۰۱۲۰*۶۶۵۵* از وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی مطلع شوند.

۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!