پیروزی امیدهای پرسپولیس با تغییر نتیجه بازی


پیروزی امیدهای پرسپولیس با تغییر نتیجه بازی

تیم امید پرسپولیس نتیجه بازی امروز شنبه خود را در نیمه دوم تغییر داد تا با کسب چهاردهمین پیروزی برای..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید، امروز شنبه در یک بازی مهیج، در حالی که نیمه اول بازی را به حریف خود، امید نهاجا، واگذار کرده بودند، با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد شد، در نهایت به پیروزی 2 بر یک دست یافتند.

به گزارش رضا ریاضتی، سرپرست تیم امید، گل‌های این بازی توسط علی ملکی از روی نقطه پنالتی و ارسلان آزادی با ضربه سر به ثمر رسید. عباس معرفت و علی زنجانی هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

دیگر بازیکنان پرسپولیس که در کسب این پیروزی سهیم بودند عبارتند از؛ ساسان زمانه، جواد غلامی روشن، محمد دهقانی، محمدرضا مسلمی جاوید، سینا مهدوی، محمد عمری، محمدرضا مغانلو، فرزین صابر، محمد احمدی و سعید جمشیدی.

تیم امید پرسپولیس با کسب این نتیجه به چهاردهمین پیروزی خود دست پیدا کرد و به این ترتیب در 24 بازی به 46 امتیاز رسید.

این تیم با یک بازی و 3 امتیاز بیشتر و تفاضل گل کمتر نسبت به بادران، بالاتر از آن، در مکان چهارم قرار گرفته است و در حالی که 6 بازی به پایان رقابت‌ها باقی مانده است ضمن تلاش برای تحکیم موقعیت خود به جایگاه تیم‌های بالاتر از جمله پیکان 49 امتیازی نظر دارد.

گفتنی است؛ تیم امید پرسپولیس با سرمربیگری منصور هاشمی از مربیان برتر فصل گذشته لیگ تهران، نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کرده است و در هفته های اخیر، سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس هم به عنوان مربی در کنار این تیم حضور پیدا کرده است و تجربیات خود را به نسل جدید منتقل می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022