فیلم | نسل جدید درون‌ها را ببینید


درون جدید شرکت فالکون که تنها از دو پروانه برای پرواز کردن استفاده می‌کند و باتری بیشتری برای پرواز دارد.  

چه زمانی وجود دو پروانه به جای ۴ تا برای پرواز درون بهتر است؟ زمانی که عمر باتری، دسترسی و صدای تولیدی را کاهش می‌دهد. این موضوع یک اصل اساسی و راهبردی برای شرکت V-Coptr Falcon بود، یک درون دوپره‌ای که می‌تواند مدت زمان ۵۰ دقیقه (۲۰ دقیقه بیشتر از مدل DJI Mavic ۲) در هوا پرواز کند.

فیلم | نسل جدید درون‌ها را ببینید

برای چندین سال، استفاده از درون‌های ۴ پره‌ای مرسوم بود و قدرت و ثبات بیشتری داشت. اما به گفته این شرکت طراحی چرخان (Tilt-Rotor) باعث می‌شود تا هر پره به صورت جداگانه و مستقل بچرخد و به Falcon اجازه می‌دهد تا با رقبای ۴ پره‌ای خودش رقابت کند و برابری داشته باشد. به گفته کمپانی، پره‌های چرخان باعث بهبود ویژگی‌های آیرودینامیکی این پهپاد می‌شود. از سوی دیگر کاهش مصرف باتری و تا شدن پره‌ها و راحتی حمل و نقل این درون، باعث شده تا مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

فیلم | نسل جدید درون‌ها را ببینید

علاوه بر طراحی دو پره‌ای، این درون دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K بوده که آن را برای عکاسی و فیلمبرداری هوایی بسیار محبوب کرده. همچنین بر روی بدنه دو دوربین قرار گرفته که اجازه ردیابی بصری دوربین و جلوگیری از برخورد با موانع را فراهم می‌کند.

این درون بی‌نظیر با قیمت ۹۹۹ دلار پیش فروش شده و فروش آن از فوریه سال جاری آغاز می‌شود.

theverge.com

۲۱۲۱

کد خبر 1342105

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیمه فصد و حجامت، موافقان و مخالفان چه می‌گویند