1300 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سمنان ایجاد شد


1300 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سمنان ایجاد شد

سمنان- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: یک هزار و 294 فرصت شغلی از ابتدای فروردین تا پایان آذر 98 برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان ایجاد شد.

علیرضا خدابنده عصر شنبه به خبرنگاران اظهارداشت: روند پرداخت تسهیلات در کمیته امداد سمنان مطلوب بوده و ۲۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به ۶۲۳ فقره تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سمنان، بیان کرد: از مجموع ۶۴۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار اشتغال روستایی برای کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید انقلاب اسلامی، سهم این نهاد ۸۱.۴ درصد بوده است.

خدابنده بابیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۵۸ نفر در طرح اشتغال روستایی با اعتبار بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال ثبت‌نام کردند، اظهارداشت: از این تعداد طرح در مجموع یک هزار و ۲۹۹ مورد به بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ارسال‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: طرح‌های اشتغال‌زایی و ارائه تسهیلات لازم به مددجویان علاوه بر مهاجرت معکوس به روستاها سبب ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در این مناطق می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز