شهرداران و دهیاران برنامه دار استان بوشهر ویژه حمایت می‌شوند


شهرداران و دهیاران برنامه دار استان بوشهر ویژه حمایت می‌شوند

بوشهر- ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداران و دهیارانی که دارای برنامه تدوینی باشند و براساس آن کار کنند از لحاظ تخصیص اعتبار مورد حمایت و توجه ویژه قرار دارند.

مهرداد ستوده روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه سد در دست احداث ارغون شهر کلمه شهرستان دشتستان افزود: حوزه کاری شهرداران و دهیاران نیازمند ظرافت خاصی است که موفقیت در این حوزه تنها با وجود برنامه محقق می‎شود.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه عمرانی استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به اینکه امسال با محدودیت منابع اعتباری روبرو هستیم براساس نقشه تدوینی پروژه‌های عمرانی، سعی شده منابع موجود مدیریت و با تمرکز روی پروژه‌ها حرکت کنیم.

ستوده اظهار داشت: بر اساس سیاست استاندار بوشهر، بنا است در جاهایی که مردم و کشاورزان با مشکل تامین آب روبرو هستند با اجرای سدهای کوچک مقیاس، مشکل مردم برطرف شود.

وی در بخش دیگری بیان کرد: اجرای پروژه ورودی شهر کلمه نیاز به یک سری تغییر کاربری‌هایی دارد که با تصویب آن در کمیسیون امور زیربنایی استان بوشهر، زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران برای افزایش عمران و آبادانی بیشتر و بهتر شهر کلمه فراهم می‌شود.

ستوده، در ارتباط با سد در دست احداث ارغون کلمه گفت: این سد که حدود ۶ ماه پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد نقشی مهم در تامین آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه دارد.

وی بیان کرد: با تلاش مجری پروژه و آب منطقه‌ای استان بوشهر پیشرفت پروژه سد ارغون کلمه بسیار مطلوب است و با وجود اینکه حدود ۶ ماه از اجرای آن می‌گذرد ولی روند ساخت آن قابل توجه است.

ستوده ادامه داد: بر اساس قولی که از قبل به مردم داده شد، سد ارغون کلمه در دهه فجر امسال آبگیری می‌شود.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اسرع وقت مناقصه اجرای خط انتقال آب سد ارغون برگزار و سال آینده قبل از هفته دولت این سد به‌طور کامل افتتاح می‌شود.

حجم مفید مخزن سد ارغون کلمه ۱.۶ میلیون متر مکعب است که با ارتفاع ۲۳ و طول تاج ۲۳۰ متر احداث می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟