تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت بعد از ظهر


تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت بعد از ظهر

به دنبال بارش برف و برودت شدید هوا در اردبیل مدارس این شهر در نوبت بعد از ظهر نیز به تعطیلی کشیده شد.

بارش برف که از شب گذشته در اردبیل و ارتفاعات این استان با شدت بالایی آغاز شده است، سبب شد تا روز شنبه 28 دی ماه در نمین پیش دبستانی و ابتدایی و در مشگین‌شهر فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت بعد از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شود.
همچنین در سری صبح نیز امروز در اردبیل فقط مقطع پیش دبستانی و در مشگین‌شهر، ارشق، لاهرود، نیر، هیر، سرعین، خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شده و در مشگین شهر، ارشق، لاهرود، سرعین متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تمامی محورهای ارتباطی باز است

اما در علیرغم این بارش‌های سنگین در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
علی رحمتی در بازدید از عملیات برف‌روبی محورهای شهرستان نیر اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرستان‌های بیله‌سـوار و پارس‌آباد و بارش برف در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.
وی خاطرنشان کرد: 286 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین با 435 نفر نیروی انسانی در قالب 110 اکیپ راهداری برای انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محورها و گردنه‌های استان مستقر هستند.
به گزارش ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: اکیپ‌های راهداری از همان دقایق شروع بارش‌ها به طور مرتب اقدام به بـرف‌روبی و نمک‌پاشی محورها کرده‌اند.
رحمتی از مردم خواست؛ خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهـز کرده، قبل از سفر با سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلـع شوند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329