برگزاری آئین محفل خوبان ویژه گلریزان برای آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان در قم


برگزاری آئین محفل خوبان ویژه گلریزان برای آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان در قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری آئین محفل خوبان ویژه گلریزان برای آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان در قم خبر داد.

محمد گل‌فشان در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر عنوان کرد: در ادامه اجرای طرح سیل مهربانی و به همت مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم در یاری آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان و با مشارکت سایر نهادها و ارگان های خدمت رسان، آیین گلریزان در قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این آئین محفل خوبان برای جمع‌آوری کمک به هموطنان امروز شنبه 28 دی‌ماه از ساعت 9 صبح در قالب پایگاهی واقع در مجتمع ناشران در خیابان معلم با حضور خیرین و شهروندان عزیز برپا می‌شود و تا ساعت 23 امشب نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم مدیریت منابع و ارسال اقلام به صورت هدفمند به مناطق حادثه دیده، اولویت کمک های اهدایی جهت پاسخ دهی مناسب به نیازهای فوری آسیب دیدگان، کمک های نقدی است.

گل‌فشان بیان کرد: در غیر این صورت، پایگاه‌های جمع‌آوری جمعیت هلال‌احمر با توجه به حفظ کرامت انسانی، آماده دریافت کمک های غیر نقدی شامل پتوی نو، موکت نو، زیرانداز نو، بسته های بهداشتی و مواد غذایی با حداقل 6 ماه تاریخ اعتبار مصرف است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طبق فراخوان عمومی جذب کمک های نقدی و غیرنقدی به نفع سیل زدگان مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور و با توجه به بروز سیل در این مناطق که منجر به آسیب دیدن شماری از هموطنان شده است، مردم شریف و نوعدوست استان قم می توانند از طریق واریز به حساب‌های بانکی اعلام شده نیز این کمک‌ها را اهداء کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: شماره حساب 99999 نزد همه بانک ها، کارت بانک ملت با شماره 9996 9999 3379 6104، شبای بانک ملت با شماره 99-0999-0000-0000-0000-0120-IR92 و شماره کارت بانک رفاه کارگران با 9730 5025 6318 5894 ویژه کمک‌های نقدی اعلام شده است.

وی گفت: همچنین کد. 112#* از طریق تلفن همراه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی فعال است، ضمن اینکه محل های جمع آوری کمک های غیر نقدی در ساختمان‌های جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان قم نیز فعال است.

گل‌فشان خاطرنشان کرد: بخش‌ها و خانه های داوطلب جمعیت هلال احمر در سطح استان و مسجد حضرت زینب (س) در خیابان 7 تیر، مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) در پردیسان، و خانه هلال مرکز خدمات حوزه علمیه نیز آماده دریافت کمک‌ها هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری