کرایه تاکسی سال آینده در کرج20 تا 30 درصد گران می‌شود


کرایه تاکسی سال آینده در کرج20 تا 30 درصد گران می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: نرخ پیشنهادی برای افزایش کرایه‌های تاکسی برای سال آینده، بسته به خطوط مختلف بین 20 تا 30 درصد است که در صورت تصویب اعمال می‌شود.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تا آخر سال کرایه‌های تاکسی در کرج افزایشی ندارد و اگر تاکسیداری بیش از نرخ مصوب خطی که در آن کار می‌کند از مسافران کرایه دریافت کند، قابل پیگیری قانونی است، اظهار کرد: تا آخر سال نرخ پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی‌ها برای سال آینده به شورای شهر ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: با تصویب نرخ پیشنهادی از سوی شورای شهر، سال آینده شاهد افزایش کرایه تاکسی خطوط مختلف تاکسی در کرج خواهیم بود.

وی افزود: نرخ پیشنهادی برای افزایش کرایه‌های تاکسی برای سال آینده، بسته به خطوط مختلف بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است که در صورت تصویب اعمال می‌شود.

استاد کاظمی در ادامه به وضعیت طرح کیف پول الکترونیکی اشاره کرد و گفت: بررسی فنی اجرای این طرح به پایان رسیده و به زودی فراخوان دو مرحله‌ای برای انتخاب مجری اعلام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ‌هرچند این طرح به صورت پایلوت در تهران اجرایی شده ولی متاسفانه شهروندان استقبال چندانی از آن نداشته‌اند.

وی گفت: طبق آمار روزانه یک یا دو مسافر هر تاکسی در تهران برای پرداخت کرایه از کیف پول الکترونیکی استفاده کرده‌اند که این نشان می‌دهد این طرح با توفیق چندانی مواجه نبوده است.

استاد کاظمی اضافه کرد: با توجه به نتایج اجرای این طرح در تهران، شرکت‌های متقاضی برای اجرای طرح کیف پول الکترونیکی در کرج چندان رغبتی به ادامه مسیر ندارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری