شومیز زنانه را با چه لباسی بپوشیم؟


شومیز زنانه را با چه لباسی بپوشیم؟

شومیز یک لباس مجلسی است که در میان خانم‌ها محبوب است.

شومیز یک لباس مجلسی است که در میان خانم‌ها محبوب است. شومیز انواع گوناگونی دارد که محبوب‌ترین آن شومیز حریر است. در صورتی که می‌خواهید خرید شومیز را در لیست خود قرار دهید، بهتر است ابتدا مدل آن را در نظر بگیرید.

برای مثال اگر می‌خواهید به یک مهمانی دوستانه و غیررسمی برورید، شومیز اسپرت یا کژوال انتخاب مناسب‌تری است. شومیز گل‌دار، شومیز خال خالی یا راه‌راه برای یک استایل کژوال مناسب‌تر است.

اما اگر می‌خواهید به یک مهمانی رسمی یا نیمه رسمی بروید، خرید شومیز مجلسی را توصیه می‌کنیم. معمولا شومیز مجلسی را با مروارید یا منجوق تزئین می‌کنند تا مدل ساده و یکنواختی نداشته باشد.

اما سوالی که ممکن است در این میان یا پیش از مهمانی برایتان پیش بیاید این است که شومیز زنانه را از کجا بخریم و با چه لباسی ترکیب کنیم؟

برای سوال اول یک پاسخ ساده داریم. اگرچه بسیاری از بوتیک یا فروشگاه‌های لباس زنانه شومیز یا لباس زنانه را در طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسانند، اما این روزها فروشگاه آنلاین یک انتخاب در دسترس است که نه تنها می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، بلکه برندهای معتبر، مدل و سایزهای بسیاری در اختیار دارید که حق انتخاب را به شما می‌دهد.

برای پاسخ سوال دوم بهتر است به ادامه مقاله توجه کنید تا پیش از خرید شومیز زنانه بدانید که به چه مدل و چه رنگ شومیزی علاقه دارید و می‌خواهید با چه لباسی سِت کنید؟

1. شومیز و دامن زنانه:

معمولا دامن زنانه ارتباط مستقیمی با لباس و مراسم‌های مجلسی دارد. از این رو اگر می‌خواهید به یک مراسم رسمی بروید، خرید دامن زنانه انتخاب مناسب‌تری است. با این حال به نظر شما چه مدل شومیزی را می‌توانید با چه مدل دامن به تن کنید؟

دامن زنانه در دو مدل بلند و کوتاه تقسیم می‌شود. اگر می‌خواهید در مهمانی رسمی یک استایل مجلسی داشته باشید، یک دامن بلند حریر انتخاب مناسبی است. دامن بلند مشکی، سرمه‌ای یا رنگ تیره با یک شومیز سفید، آبی روشن یا زرشکی، استایل شما را جذاب می‌کند. اندازه و مدل آستین به خودتان بستگی دارد. با این حال شومیز تاپی و آستین بلند انتخاب مناسبی است.

دامن کوتاه یک مدل لباس زنانه محبوب است. شما می‌توانید یک دامن مخمل آبی کلاسیک، سبز تیره، طوسی یا مشکی را با یک شومیز مشکی، شومیز خال‌خالی، زرد یا رزگلد سِت کنید. همچنین اگر می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید، خرید دامن کوتاه جین زنانه نیز ایده خوبی برای زیبایی استایلتان است که می‌توانید آن را با شومیز رنگی یا سفید ترکیب کنید.

2. شومیز و شلوار زنانه:

شلوار زنانه و شومیز تاثیر بسزایی در جذاب‌تر شدن استایل‌تان دارد. با این حال به نظر شما چه مدل شلواری مناسب شومیز است و تاثیر بسزایی در زیبایی استایلتان دارد؟

شومیز توری و حریر همراه با یک شلوار پارچه‌ای پاچه‌گشاد و یک کفش پاشنه بلند زنانه، ظاهر شما را برازنده می‌کند. اما رنگ شلوار زنانه صرفا نباید مشکی باشد. شلوار سرمه‌ای، سفید یا زرشکی، یک انتخاب مناسب و جذاب است.

همچنین اگر می‌خواهید خرید شلوار مشکی زنانه را در اولیت خود قرار دهید، توصیه می‌کنیم یک کفش زنانه مجلسی و یک کیف زنانه در رنگ‌های روشن همچون قرمز یا کِرم انتخاب کنید تا استایلتان یکنواخت نشود.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیررسمی و دوستانه شرکت کنید، بهتر است به فکر یک استایل کژوال نیز باشید. شلوار جین زنانه انتخاب مناسبی است و شما می‌توانید یک شومیز به رنگ دلخواه به تن کنید. با این حال رنگ و مدل شلوار جین زنانه به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد.

3. شومیز و شلوارک زنانه:

شومیز زنانه را با چه لباسی بپوشیم؟

شلوارک زنانه مناسب مهمانی‌های دوستانه است و استایلتان را متفاوت و زیبا می‌‌کند. خرید شلوارک جین زنانه یک ایده مناسب است تا با شومیز مورد علاقه‌تان به تن کنید. همچنین شما می‌توانید خرید کفش ورزشی زنانه را در لیست خود قرار دهید تا جذاب‌تر باشید.

شلوارک پارچه‌ای به همراه شومیز اسپرت نیز ظاهرتان را چشمگیر می‌کند. مزیت یک استایل کژوال با شلوارک این است که شما می‌توانید قد شلوارک را می‌توانید خودتان انتخاب کنید. در این صورت ابتدا به ظاهر شومیز توجه کنید و سپس قد مناسب شلوارک را انتخاب کنید.

کفش تخت اسپرت به همراه شومیز و شلوارک زنانه می‌تواند استایلتان را جذاب کند. شما می‌توانید رنگ کفش‌ زنانه را متناسب با شومیز انتخاب کنید. با این حال بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند کفش اسپرت را متناسب با کیف زنانه خود انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند