توزیع گوشت قرمز بسته‌بندی شده در تبریز آغاز شد


توزیع گوشت قرمز بسته‌بندی شده در تبریز آغاز شد

تبریز-ایرنا- مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز اعلام کرد: از امروز توزیع گوشت قرمز بسته‌بندی شده در بسته‌های مختلف در این کلانشهر آغاز می‌شود.

کریم قدرتی روز شنبه در مراسم راه اندازی خط بسته بندی گوشت کشارگاه تبریز، افزود: با مساعدت شهرداری تبریز توانستیم با راه اندازی این خط بسته بندی گام بزرگی در راستای اصلاح الگوی مصرف، سلامت و امنیت غذایی شهروندان قطعه بندی گوشت های شناسنامه دار در قالب بسته بندی با نصب شناسنامه بر روی آنها و با قیمت مناسب برای شهروندان برداریم.

وی اظهار داشت: خط تولید بسته بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش های خصوصی در محلی که در این خصوص آماده سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل اداره کل دامپزشکی و سازمان کشتارگاه به بهره برداری رسید.

قدرتی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح های متنوع و افزایش کشتار در روزهای آتی شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم.

وی با بیان اینکه حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی و نظارت خوبی از طرف شورای اسلامی شهر و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه های نظارتی به صورت مداوم و دوره ای انجام می گیرد، گفت: امیدواریم با حمایت های شهرداری و شورای شهر و نیز تلاش شبانه روزی کارکنان کشتارگاه، بتوانیم روز به روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک تر شویم.

قدرتی گوشت قرمز ب را بخش عمده ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز خواند و ادامه داد: بر این اساس باید تلاش کرد فرآوری، بسته بندی، حمل ونقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و به صورت کاملا" بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

وی گفت: بسته بندی گوشت جهت استفاده خانوارها در بسته های نیم کیلویی، یک کیلویی و ۲ کیلویی و همچنین برای مصارف رستوران ها و اماکن خدمات غذایی در بسته های بزرگ تر توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل