سردار سلیمانی مجاهدی واقعی، غیور و اهل همت بود


سردار سلیمانی مجاهدی واقعی، غیور و اهل همت بود

فرمانده جهاد مقدس افغانستان سردار سلیمانی را مجاهدی واقعی، غیور و اهل همت دانست و گفت: مجاهدان افغانستانی دوشادوش ایشان، داعش را از پا درآوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش «حوادث تروریستی آمریکایی و شهادت نخبگان جهانی؛ وظایف دولت ها و مسؤولیت ملت ها» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دی ماه 96 مرکز تبیان کابل، عصر امروز(جمعه ۲۷دی) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

«حفیظ الله سلطانی» در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: او یک مجاهد واقعی، اهل همت و غیور بود که در یک حادثه تروریستی از سوی آمریکای تروریست به شهادت رسید.

فرمانده جهاد مقدس افغانستان در ادامه با بیان این که ملت مبارز جمهوری اسلامی افغانستان همیشه قدرشناس زحمات عزیزان ایرانی هستند، گفت: از ابتدای جهاد از سال 57 که بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شد، ما از همکاری های مشاوره ای ایران استفاده کرده ایم و در حقیقت بار افغانستان بر دوش ایران قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش مجاهدان افغانستانی در مبارزه با داعش گفت: این شهدا عزت و شهادت و شجاعت را به ارمغان آورده و سلیمانی هایی بودند که دوشادوش مجاهدان دیگر، داعش را از پا درآوردند.

سلطانی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: سردار سلیمانی ثابت کرد که در جهان هستی هنوز می‌ تواند کسی که برای خدا حرکت کند، اسطوره باشد نه برای موقعیت؛ هدف خدا بود، هدف مجاهدت و پیروزی در راه خدا در مقابل شخصیت هایی بود که می‌ خواهند مسلمانان را به نام شیعه و سنی به جان هم بیاندازند.

فرمانده جهاد مقدس افغانستان یادآور شد: ایشان در جنگ های منطقه ای درخشش ویژه ای داشت، اما باید بدانیم در افغانستان ما و در کشور عزیز ما جای پای این دشمنان اسلام هنوز وجود دارد ولی آمریکا و ترامپ فهمیده است که مردم افغانستان جلوی آنها ایستادگی کرده و هرگز در برابر آنها از سستی خود نشان نمی دهند.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم