واکنش تند پرسپولیسی ها به شایعه سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا


واکنش تند پرسپولیسی ها به شایعه سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

محمدحسن انصاری فرد نسبت به شایعه لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد و مدعی شد با توجه به امنیت فعلی، آنها باید از این امتیاز سود ببرند. نوشته واکنش تند پرسپولیسی ها به شایعه سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش تند پرسپولیسی ها به شایعه سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

محمد حسن انصاری فرد : اگر استقلال کوتاه بیاید این مشکل گریبان پرسپولیس را هم می گیرد ؛ کشور های عربی حق ندارند امنیت ایران را زیر سوال ببرند ، ایران امن ترین کشور خاورمیانه است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۱
واکنش تند پرسپولیسی ها به شایعه سلب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

محمدحسن انصاری فرد نسبت به شایعه لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد و مدعی شد با توجه به امنیت فعلی، آنها باید از این امتیاز سود ببرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسن انصاری فرد ، مدیرعامل پرسپولیس به شایعه عجیب که درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شکل گرفته واکنش نشان داد و گفت :

ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه و غرب اسیا است و اجازه نمی‌دهیم به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:

ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین ای اف سی در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را بهمراه داشت شاهدی بر این مدعاست. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

او ادامه داد:

نمی‌دانم که این جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند. در خاورمیانه و غرب اسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

انصاری فرد با اشاره به حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان گفت:

پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای عربی انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت ها ایستادگی کرد و هشیار بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت:

این حق تیمهای ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است ‌اما فکر می‌کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

سایت باشگاه پرسپولیس

پی نوشت : دقایقی پیش رسما از سوی فدراسیون فوتبال ایران سلب میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با نامه ارسالی AFC تایید شد.

باید منتظر ماند و دید واکنش باشگاه های ایرانی به این خبر چه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند