خروج آمریکایی ها از منطقه مطالبه مردم ایران اسلامی است


خروج آمریکایی ها از منطقه مطالبه مردم ایران اسلامی  است

خرم آباد - ایرنا- امام جمعه پلدخترگفت: سیاست راهبردی مقام معظم رهبری ،همه دلسوزان نظام و مطالبه مردم خروج آمریکایی ها از منطقه است .

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: با توجه به این که حضور آمریکایی ها در منطقه جز ایجاد نا امنی ، جنگ و فساد چیزی به ارمغان نیاورده ، خون شهید سلیمانی و همرزمانش عاملی تسریع کننده در بیداری و همگرایی ملت ها به ویژه محور مقاومت در پس زدن آمریکا از منطقه شده است.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان یکی از ارکان قوی نظام و یادگار امام راحل است که در قانون اساسی جایگاه والایی دارد و تلاش این نهاد برای حفظ نظام ارزش ها است.

امام جمعه پلدخترگفت:صیانت از همه خوبیها و ارزش هایی که خون شهدا به پای آن ریخته شده و دستاوردهای آنان وظیفه ای همگانی است.

وی افزود: امروز شورای نگهبان با رد یکسری صلاحیت ها از پروژه نفوذ که در خیلی از حکومت ها و در کشور ما جای پا باز کرده جلوگیری می کند که خطر نفوذ از جنگ سخت بیشتر است.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد:خدشه دار کردن شورای نگهبان در هر جا و از سوی هر کسی باشد جفا در حق این نهاد انقلابی و محکوم است و سخنگوی این شورا نیز در رسانه ملی اعلام کرد که رد صلاحیت ها به معنای تایید نهایی نیست و فرصت داده می شود تا معترضان شکایت خود را تحویل شورا داده و پس از بررسی نتیجه نهایی اعلام می شود.

امام جمعه پلدختر با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سقوط هواپیما ، گفت: سانحه هوایی هواپیمای اوکراین حادثه تاسف باری بودکه منجر به شهادت جمعی از هموطنان ایرانی شد و خانواده هایی داغدار شدند و در این رابطه سرعت بررسی و اعلام نظر از سوی سپاه قابل تحسین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل