تشییع میلیونی سردار سلیمانی، برگزاری همه‌پرسی بزرگ مقاومت بود


تشییع میلیونی سردار سلیمانی، برگزاری همه‌پرسی بزرگ مقاومت بود

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت دامغان: مردم ایران با حضور میلیونی در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی، همه‌پرسی بزرگ جبهه مقاومت را برای دنیا به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه دامغان در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر، بیان کرد: ملت قدرشناس، مومن، ولایتمدار و قدردان ایران با حضور ده‌ها میلیونی خود در پنج شهر کشور، رفراندوم مقاومت در نظام اسلامی برگزار و برای جهان به نمایش گذاشت.
وی به انس شیعه با شهادت اشاره کرد و ادامه داد: شیعه در طول تاریخ نشان داد که از شهادت هراسی ندارد و شهادت در پوست، گوشت و خون شیعه عجین شده است.
جیرانی اظهار داشت: دشمن بداند نمی‌تواند شیعه را با کشته شدن و ترور بترساند چرا که شیعه تابع شخصیتی است که یک هزار و ۴۰۰ سال قبل، شعار "هیهات من الذله" را به عالمیان اعلام کرد.
اجیرانی خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار با شهادت سردار مقاومت که محبوب قلوب ملت ایران و جبهه‌های مقاومت بود، تصور داشت که به اهداف شوم خود برسد و مقاومت را زمین گیر کند.
وی افزود: شهادت این سردار سبب اتحاد بیشتر بین نیروهای مقاومت در منطقه گردید و مقاومت را تثبیتکرد.
جیرانی همچنین به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اشاره کرد و گفت: این اتفاق ناگوار برای ملت ایران بسیار تلخ و غم انگیز بود که باید از زوایای مختلف بررسی شود .
وی افزود: عده ای از فرصت پیش آمده سوء استفاده کرده و به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلابی و متعهد سپاه پاسداران هستند که با هوشیاری مردم، بار دیگر توطئه های دشمن خنثی گردید.
امام جمعه موقت دامغان به ۲۷ دی، سالروز شهادت مظلومانه فداییان اسلام اشاره کرد و گفت: فداییان اسلام، ۶۴ سال قبل در اوج غربت و مظلومیت به رهبری نواب صفوی که در مقابل رژیم سفاک پهلوی ایستاد و بیش از ۱۰ سال مبارزه کرد، از جان خود گذشتند اما نام خود را در تاریخ ثبت کردند.
شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...