هفته دهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد


هفته دهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری در گنبدکاووس، عصر روز پنجشنبه شاهد برگزاری روز نخست هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند که در آن 58 راس اسب در 6 دور مختلف رقابت کردند.

این مسابقات در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ رقابت کردند که در انتها اسب پوریا مختومقلی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های ایلیار ۲ و ردری به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور دوم و سوم اختصاص به رقابت اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden داشت که در کورس دوم اسب‌های دوست بابا ، بلک ناز و دیو به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس سوم اسب شولک به عنوان نخست دست یافت و اسب‌های شیلی فیلیزه و جنتلمن دوم و سوم شدند.

رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ هندیکاپ کلاس ۵ در دور چهارم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب هج شن بود و در پی او اسب‌های اس ای فرمول و سانچی به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب ترانه حکیم قهرمان دور پنجم روز نخست هفته دهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ شد؛ در این دور اسب شکوفا عنوان دومی را کسب کرد و اسب نیوگل به مقام سوم بسنده کرد.

دور ششم مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ بود که در آن اسب بن جوی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و اسب‌های داغ مایه و نازقورام به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صاحبان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییز و زمستان امسال گنبدکاووس برای ۲۲ هفته برنامه‌ریزی شده و در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته با حضور پرشمار مشتاقان این ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راحت شدی عزیزم