دستگیری سارق حرفه‌ای با 6 فقره سرقت در آباده


دستگیری سارق حرفه‌ای با 6 فقره سرقت در آباده

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با دستگیری سارق حرفه ای، پرده از راز 6 فقره سرقت خودرو‌های نیسان برداشته شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های نیسان در سطح شهرستان آباده و شهرستان‌های همجوار، تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند، سرانجام یک سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و تحت نظر قرار گرفت که پس از هماهنگی مقام قضایی این متهم در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق، ۴ دستگاه خودرو وانت نیسان مسروقه نیمه اوراق به همراه تعداد زیادی قطعات خودرو کشف شد، افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به سرقت ۶ دستگاه خودرو نیسان و اوراق کردن آن‌ها اعتراف کرد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید، گفت: شهروندان با استفاده از وسایل ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، سارقان را از رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر