سپهبد سلیمانی ذوب در انقلاب و ولایت بود


سپهبد سلیمانی ذوب در انقلاب و ولایت بود

انصاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تشنه شهادت، چشم انتظار پیوستن به یاران خود و ذوب در انقلاب و ولایت دانست و گفت: این یادواره ها سبب زنده نگه داشتن یاد آن شهدا و تحول در ما انسان ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» امروز در مراسم گرامی داشت سپهبد شهید سلیمانی و همچنین یادواره شهدای شرف آبادیاسوج ضمن تسلیت شهادت این شهید والامقام، گفت: امروز شهید سلیمانی و اخلاص او تحت تاثیر روح بلند امام(ره) بود و در این راه جان خود را فدای اسلام کرد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استکبار جهانی در ابتدای انقلاب نوپای ایران با اختلاف اندازی بین قومیت ها نتوانست این‌ انقلاب را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه امروز و در ۴۱ سالگی انقلاب آنها با همه ابزار و تجهیزات نخواهند توانست به انقلاب لطمه وارد کنند، ادامه داد: در ابتدا که انقلاب اسلامی تجهیزات نداشت آنها قادر نبودند آسیبی به کشور بزنند و امروز انقلاب در اوج بلوغ خود بوده و آنها نخواهند توانست شکستی را به این کشور تحمیل کنند.

انصاری یادآور شد: روزی استکبار شعار و راهبرد نیل تا فرات را مطرح کرد و این راهبرد در لبنان، یمن، سوریه و کشورهای حامی مقاومت طرح ریزی شد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آنها برای هدف خود گروه تروریستی به نام داعش را طراحی کردند، اضافه کرد: اگر در جنگ تحمیلی 40 کشور دنیا از دشمن حمایت کردند، اما برای شعار نیل تا فرات رژیم صهیونیستی، بیش از ۸۰ کشور دنیا با همه تجهیزات به داعش کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سربازی از مکتب انقلاب با تشکیل یک ارتش انقلابی متشکل از مدافعان وطن سوری، مدافعان حرم، زینبیون و فاطمیون در مقابل دشمن صف آرایی کردند و نقشه راه آنها با فرماندهی شهید سلیمانی شکست داده شد.

انصاری گفت: کسی جرات حمله به پایگاه های نظامی آمریکا را نداشت، اما جبهه مقاومت توانست با فرماندهی ایران به پایگاه آنها در بغداد حمله کند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تجهیزات و امکاناتی که در اختیار داعش بود در اثر حمایت استکبار به دست آنها رسید، فرمانده داعشی ها می گفت اگر سلیمانی تحویل من داده شود او را خواهم سوزاند، شهید سلیمانی بعدها در جواب گفت «زمان بیان این حرف البغدادی من در صف سوم و رو به روی شما بودم».

وی ضمن تاکید بر اینکه شهید سلیمانی فرد با اخلاصی بود، گفت: هر انسان و مسئولی زمانی که حاج قاسم را از نزدیک‌ مشاهده می کرد، متوجه اخلاص او می شد.

انصاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تشنه شهادت، چشم انتظار پیوستن به یاران خود و ذوب در انقلاب و ولایت دانست و اضافه کرد: این یادواره ها سبب زنده نگه داشتن یاد آن شهدا و تحول در ما انسان ها می شود.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اندیشه، تفکر و ولایت مداری حاج قاسم الگویی برای همگان است، تاکید کرد: وی فردی خستگی ناپذیر بود که این موضوع را سید حسن نصرالله نیز بیان کرده است.

پایان پیام/82

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر فوری از پرسپولیس| تکلیف پرسپولیس مشخص شد