اجرای طرح تامین برق شهرک صنعتی خرمدشت آغاز شد


اجرای طرح تامین برق شهرک صنعتی خرمدشت آغاز شد

قزوین - ایرنا - طرح تامین برق برای سرمایه گذاران جدید شهرک صنعتی خرمدشت با کلنگ زنی عملیات پست 63/20 کیلو ولت آغاز شد.

حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت و تامین برق متقاضیان سرمایه گذاری جدید در این شهرک و با پیگیریهای صورت گرفته و حمایت های دستگاه های ذیربط از جمله مدیریت برق منطقه ای زنجان پروژه احداث پست برق در این شهرک صنعتی آغاز شد.

وی همچنین گفت: این پروژه عمرانی با سرمایه گذاری ۴۳۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد که تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین افزود: با احداث این پست سرمایه گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می شوند کمبود برق نخواهیم داشت.

خانپور تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف از جمله چین و ترکیه متقاضی استقرار در این شهرک هستند و با توجه به موقعیت مناسب و استراتژیک این شهرک صنعتی در سال جدید بیش از ۱۴۰ هکتار زمین در آن به تولید کنندگان خودرو واگذار شده است.

در حال حاضر ۶۳ قراراد با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک منعقد شده که از این تعداد ۵۰ واحد با سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۵۶ نفر پروانه بهره برداری دارند.

شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان قرار دارد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)