فرماندار اندیمشک:خاطیان سلامت مردم تحت تعقیب قرار می گیرند


فرماندار اندیمشک:خاطیان سلامت مردم 
تحت تعقیب قرار می گیرند

اندیمشک-ایرنا-فرماندار و رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اندیمشک گفت:با هرکسی که سلامت مردم را تهدید کند برخورد قاطع و قانونی می شود.

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری شامگاه سه شنبه در نشست شورای سلامت افزود:کمک به ارتقا سطح سلامت وظیفه همگانی است و دستگاههای اجرایی نیز باید برای تحقق این مهم همکاری کنند.
وی گفت: طرح های بسیار خوبی طی سال های اخیر در حوزه بهداشت و درمان در اندیمشک اجرایی شده است و تجهیزات زیادی برای بیمارستان این شهرستان جذب شد.
وی با بیان اینکه پیگیری زیادی تاکنون برای رفع موانع بیمارستان بخش الوار گرمسیری انجام شده ، افزود:تلاش می شود طی هفته های آتی این پروژه که در مراحل نهایی تکمیل است،افتتاح شود.
وی با اشاره به موضوع کیک های حاوی قرص ، از نظارت و کنترل بیشتر بر اغذیه فروشی ها و فروشگاهها خبر داد و از مدیر شبکه بهداشت و درمان خواست نتیجه آزمایش یک مورد کیک مشاهده شده حاوی قرص را اعلام کند.
جهانگیری با اشاره به تجهیز و توسعه بیمارستان امام علی (ع) با توجه به تعداد زیاد بیماران افزود:بخش اول سی تی اسکن بیمارستان با پیگیری فراوان راه اندازی شده است.
وی افزود:تجهیزات بخش داخلی بیمارستان امام علی (ع) با اعتبار پنج میلیارد ریال جذب شدند.
وی با تاکید بر لزوم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای تابعه افزود:احداث پروژه های خانه بهداشت چم گلک ،خانه بهداشت روستای مازو و خانه بهداشت شماره ۵ اندیمشک آغاز شده است.
وی افزود:دستگاه ام ار آی بیمارستان هم قراردادش بسته شده است ضمن اینکه فوریت های پزشکی کوی شهدا اندیمشک در حال تکمیل است.
وی همچنین از مدیر شبکه بهداشت و درمان خواست روند موضوع بیمارستان جدید شهرستان را هرچه سریعتر پیگیری کند.
رئیس شورای سلامت اندیمشک اظهار داشت:یکی از مطالبات دیرینه مردم رفع نیاز به تخصص های مختلف بود که با جذب ۱۱ پزشک متخصص به بهداشت و درمان شهرستان،این نیاز مرتفع شد.
وی خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی برای تحقق طرح ها و برنامه های حوزه سلامت تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022