بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص مکانیسم حل اختلاف برجام


بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص مکانیسم حل اختلاف برجام

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای در خصوص فعال شدن مکانیسم حل اختلاف برجام اعلام کرد مکانیسم حل و فصل اختلافات از طرف همه به تلاش‌های جدی نیاز دارد

بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص مکانیسم حل اختلاف برجام به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از پاریس ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص فعال شدن مکانیسم حل اختلاف برجام از سوی تروئیکای اروپایی بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن بیانیه جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده است: امروز نامه‌ای از وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و انگلیس دریافت کرده ام که در مورد موضوع مربوط به اجرای تعهدات ایران تحت برنامه جامع اقدام مشترک (JCPOA) به کمیسیون مشترک برای حل و فصل از طریق مکانیزم حل اختلاف است. مندرج در بند ۳۶ توافق نامه.
من به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک، بر روند مکانیزم حل اختلاف نظارت خواهم کرد. هدف این سازوکار حل مسائل مربوط به اجرای توافق نامه در چارچوب کمیسیون مشترک است. در این راستا، من برای حفظ JCPOA، صمیمانه و امیدوارانه، به یافتن راهی برای خروج از بن بست از طریق گفتگوی دیپلماتیک سازنده، توجه می‌کنم.
مکانیسم حل و فصل اختلافات از طرف همه به تلاش‌های جدی نیاز دارد. من به عنوان هماهنگ کننده، انتظار دارم که همه شرکت کنندگان JCPOA، به این روال عمل کنند. اکنون با توجه به تشدید خطرناک تنش‌ها در خاورمیانه، حفظ برجام و موفقیت چشمگیر دیپلماسی چند جانبه پایدار پس از سال‌ها مذاکرات مدنظر است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواج هایش / اشتباه کردم...! + فیلم