6500 دانش‌آموز تهرانی با موضوع «شهری که من دوست دارم» انشا نوشتند


6500 دانش‌آموز تهرانی با موضوع «شهری که من دوست دارم» انشا نوشتند

تهران-ایرنا- مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: دانش‌آموزان 6هزار و 500 اثر به دبیرخانه مسابقه انشاءنویسی با موضوع «شهری که من دوست دارم» ارسال کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، مجتبی دانشور اظهارداشت: دانش‌آموزان با استقبال از این مسابقه، ایده‌ها و نظرات خود را در خصوص شهر مورد علاقه‌شان با مدیریت شهری به اشتراک گذاشتند.

وی گفت: مسابقه انشاءنویسی در راستای اجرای مصوبه «شهر دوستدار کودک» با هدف ایجاد بستری مناسب برای دریافت پیشنهادات و نظرات کودکان درباره ابعاد مختلف شهر تهران در حوزه‌هایی از جمله حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، خدمات شهری و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و... با موضوع «شهری که من دوست دارم» و همکاری آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران (نواحی ۱و ۲ شهر ری) از ۱۳ آبان آغاز شد.

دانشور افزود: پس از انتشار فراخوان مسابقه از تمامی دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم برای ارسال آثار دعوت شد که خوشبختانه جمع زیادی از دانش‌آموزان این مقاطع به مشارکت ما پاسخ مثبت دادند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه دانش‌آموزان تا ۳۰ آذر فرصت برای ارسال آثار داشتند، اظهارداشت: مراحل داوری آغاز شده و آثار در حالی ارزیابی است و پس از انتخاب برترین‌ها، مراسم اختتامیه و تجلیل، اواخر بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران با موضوع «شهری که من دوست دارم» برای ۱۱ گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال نیز از دیگر طرح‌های اداره کل آموزش‌های شهروندی تهران بود که امسال در راستای مصوبه دوستدار کودک برگزار شد و به دنبال استقبال خوب کودکان و نوجوانان، بیش از ۹هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و طی مراسمی از آثار برتر تجلیل شد.

همچنین با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، ۱۴۰ اثر منتخب این مسابقه در سطح شهر تهران اکران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری