فعالیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین آغاز شد


فعالیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین آغاز شد

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از آغاز فعالیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با تعیین کمیته‌های مختلف خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر ورامین که با حضور مسئولان ادارات مختلف این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هر چند که برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر، در هر سال، از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است ولی قطعا دهه فجر امسال با توجه به رویدادهای مختلف گذشته به ویژه تقارن چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در۲۲ بهمن، از اهمیت بیشتری در داخل و خارج از کشور برخوردار خواهد بود.
وی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان ورامین گفت: کمیته های بسیج، ایثارگران ، اصناف ، فرهنگی و هنری ، تربیت بدنی، روستایی و عشایری ،کمیته دانشجویی، مساجد و تشکل‌های اسلامی، کودک، ارتباطات و اطلاع رسانی و کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی فعالیت خود را به منظور جلب مشارکت آحاد مردم تشکیل و تا پایان ایام الله دهه فجر، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیمای اوکراین، از آحاد مردم خواست تا با شرکت در مراسم ایام الله دهه فجر، بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برخی از اعتراضات مردم نسبت به حادثه هواپیمای اوکراین گفت: با توجه به حضور و نقش زشت سفیر انگلیس در تحرکات ضد انقلابی اخیر، اخراج سفیر انگلیس از کشور، کمترین انتظار مردم‌ از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر