طرح پایتخت فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در شبکه سازی دارد


طرح پایتخت فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در شبکه سازی دارد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح ملی فهما (پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران) مهمترین رویداد فرهنگی  جهت شبکه سازی و کشف و شکوفا کردن این استعدادهای جوانان است.

فاطمه کرم پور روز شنبه در نشست شورای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش بی بدیلی در جذب نسل جوان به سوی فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مساجد دارند که باید از این ظرفیت خود بخوبی استفاده کنند.

وی بیان کرد: امروزه کانون‌ها باید به تکنولوژی روز مجهز باشند تا بتوانند نیاز مخاطبین مساجد را فراهم واطلاعات خود را بروز کنند.

کرم پور ادامه داد: از مزایای فهما، حمایت عادلانه در حوزه خدمات و توزیع امکانات است که از این جهت به رشد کانون های فرهنگی هنری کمک قابل توجهی می‌شود.

وی با تاکید بر تعامل مسئولان و رابطان کانون های فرهنگی نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه فهما، تصریح کرد: رویداد فهما برای کانون فرهنگی هنری مساجد فرصتی ارزشمند برای ارتقا و ثبت ایده‎ها است.

کرم پور گفت: رابطان کانون‌های فرهنگی هنری باید با جمع آوری اطلاعات دقیق و مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد طرح ها و ایده‌های خود را با استفاده از راهبردهای جدید مجهز به تکنولوژی روز ارائه دهند.

وی افزود: چنانچه مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌خواهند هدایت موثر برای این تشکل داشته باشند باید فعالیت خود را در سامانه فهما ثبت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شورای کانون‌های مساجد در رشد و توسعه موضوع‌های فرهنگی، هنری و مذهبی نقشی بی بدیل دارند از این رو به برگزاری منظم آن اهتمام ویژه‌ای داریم.

کرم پور یادآورشد:۴۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان بوشهر فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان