درخشش دانشجویان دانشگاه زنجان در جشنواره انجمن بین‌المللی بتن


درخشش دانشجویان دانشگاه زنجان در جشنواره انجمن بین‌المللی بتن

زنجان - ایرنا - تیم‌های دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه زنجان در بیست و دومین همایش سالیانه انجمن بین‌المللی بتن، سه رتبه برتر کسب کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در بیست و دومین جشنواره ملی و همایش سالیانه انجمن علمی بین المللی بتن(ACI) - شاخه ایران و کنفرانس ملی سالیانه بتن و زلزله که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، تیم کارشناسی ارشد مهندسی عمران سازه این دانشگاه در گرایش EPD (سازه نجات تخم‌مرغ) رتبه نخست را کسب کرد.

علی سپهری افزود: همچنین یک تیم کارشناسی مهندسی عمران در گرایش EPD (سازه نجات تخم‌مرغ) رتبه دوم و یک تیم دیگر نیز در گرایش پل کاغذی رتبه سوم را از آن خود کردند.

انجمن بین المللی بتن (ACI) معتبرترین انجمن پژوهشی علمی، فنی، مهندسی و آموزشی بین­ المللی است که در سال ۱۹۰۴ در ایالات متحده تاسیس شده است.

در طول بیش از یک قرن، این انجمن غیرانتفاعی و غیر دولتی با بیش از ۵۰۰ کمیته علمی و پژوهشی در موضوعات آموزش حرفه ای، فنی و مهندسی، پژوهش‌های علمی، توسعه دانش، آیین نامه های ساخت و ساز بتنی و تدوین استاندارهای مرتبط به طراحی و اجرای سازه های بتنی، مواد، مصالح و بتن در سطح جهانی اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده است و به عنوان مرجع اصلی در این زمینه محسوب می­ شود.

انجمن بین المللی بتن (ACI) - شاخه ایران به طور رسمی از طرف ACI در کشور فعالیت می کند و به دلیل حجم فعالیت های گسترده، به عنوان شاخه برجسته (Outstanding Chapter) انتخاب شده و در سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۷ به طور متوالی جایزه شاخه عالی (ACI Iran Excellent Chapter) را دریافت کرده است.

انجمن بین المللی بتن (ACI) - شاخه ایران، فعال‌ترین شاخه ACI در بین کشورهای جهان است که با بیش از هفت هزارعضو حقیقی، حقوقی، دانشجویی و افتخاری فعالیت های گسترده ای را در سطح کشور انجام می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!