شهادت سردار سلیمانی به حضور استکبار در منطقه پایان می‌دهد


شهادت سردار سلیمانی به حضور استکبار در منطقه پایان می‌دهد

سمنان- ایرنا- معاون توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خون سپهبد شهید قاسم سلیمانی منشاء تحولات بسیاری در خاورمیانه خواهد شد که یکی از برکت‌های آن خالی‌شدن منطقه از لوث وجود استکبار جهانی است.

محسن محبی شامگاه چهارشنبه در پایان سفر خود به استان سمنان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شخصیت محوری و فراملی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: دشمن تصور می‌کرد با حذف فیزیکی این شخصیت، راه و سلوک ایشان از بین خواهد رفت، اما این اقدام استکبار جهانی سبب ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت شد.
وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی‌های زیادی در کشور تربیت شده و در حال ظهور هستند، تصریح کرد: حضور وسیع و گسترده در تشییع این شهید بزرگوار این مسئله را نمایان و شکست کامل دشمن در دستیابی به اهداف شومش را مسجل کرد.
وی تاکید کرد: وجود روحیه شهادت و ایثار، برکات بسیاری برای جمهوری اسلامی ایران داشته است و حتی نیروی‌های جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان نیز از برکات این تفکر بهره‌مند شده‌اند.
معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتقام صرفا نظامی نیست، تصریح کرد: یکی از نشانه‌های این تحولات، همین کشورهای مختلف تحت عنوان ائتلاف ضد داعش هستند که در حال ترک منطقه هستند.
محبی تصریح کرد: به برکت خون سردار شهید سلیمانی منطقه دارد شکل جدیدی به خود می‌گیرد و خاورمیانه بدون حضور آمریکایی‌ها و متحدانش، امنیت و آرامش بیشتر را تجربه خواهد کرد.
معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار سلیمانی را نماد و قهرمان ملی و بین المللی برشمرد و افزود: بسیاری از کشورهای جهان آرزوی پرورش چنین قهرمانانی را دارند، اما شهید سردار سلیمانی که پرورش یافته مکتب اسلامی و انقلاب بود نه تنها خود قهرمان ملت بود بلکه توانست جوانان بسیاری را نیز در این مکتب پرورش دهد.
وی با اشاره به شخصیت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: جنبه‌های بسیاری از مرام و مسلک این شهید بزرگوار ناشناخته مانده است که ما باید این زوایای پنهان را به درستی برای جامعه و جوانان معرفی کنیم تا الگویی راستین و ماندگار برای نسل‌های آینده این مرز و بوم باشد.

محبی، به منظور دیدار با استاندار و شرکت در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان روز چهارشنبه به این استان سفر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل