منچستریونایتد 1-3 منچسترسیتی؛ فرار شیاطین سرخ از شکست سنگین خانگی


منچستریونایتد 1-3 منچسترسیتی؛ فرار شیاطین سرخ از شکست سنگین خانگی

منچسترسیتی فاتح دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه شد.

منچسترسیتی فاتح دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی از دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۳ به سود سیتی تمام شد.

سیتی که با اکثر ستارگان خودش به میدان آمده بود در دقیقه ۱۷ بازی با شوت تماشایی برناردو سیلوا موفق شد به گل برسد. استرلینگ در دقیقه ۲۴ روی پاس دی بروین می توانست گلزنی کند اما شوتش به مدافع یونایتد خورد و وارد دروازه نشد.

سیتی که در این لحظات کاملا تیم برتر میدان بود در دقیقه ۳۳ روی یک ضد حمله به گل دوم خودش هم رسید. پاس زیبای برناردو به محرز در پشت مدافعان رسید و این بازیکن دروازه دخیا را باز کرد. شاگردان گواردیولا در دقیقه ۳۸ موفق شدند گل سوم را هم بزنند. دخیا موفق شد ضربه دی بروین را دور کند اما توپ در برگشت به پریرا خورد و وارد دروازه شد.

استرلینگ در دقیقه ۴۳ روی پاس زیبای دی بروین در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه اش را به بیرون زد. استرلینگ لحظاتی بعد این بار روی پاس محرز در موقعیت خوبی قرار گرفت اما این فرصت را هم از دست داد. محرز در دقیقه ۵۴ می توانست گل دوم خودش را بزند اما شوتش پس از واکنش دخیا به تیر خورد.

یونایتد در دقیقه ۷۰ روی یک ضد حمله توسط رشفورد توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا این تیم در شبی که نمایش ضعیفی ارائه کرد از یک شکست سنگین فرار کند.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت حیرت انگیز چهر آزاده صمدی به دنیز دایی ! + عکس های باورنکردنی