برگزاری شام غریبان سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در بوشهر


برگزاری شام غریبان سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در بوشهر

مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پس از نماز مغرب و عشا روز سه شنبه 17 دی در بوشهر برگزار شد.

در میان اشک و آه و سوگواری مردم جنوب و همراه با داغ دل های عاشق و وطن پرست، بوشهری ها بار دیگر عهد خود را با انقلاب و آرمان های امام تازه کردند.

امشب مراسم شام غریبان در بوشهر با روشن کردن شمع و مداحی همراه بود. کودکان و زنان و مردان، پیر و جوان از تمام اقشار در مصلی جمعه بوشهر گرد هم آمدند تا بگویند خونخواه حاج قاسم هستند و به یاری رهبر عزیز انقلاب و با اتحاد ملی و همبستگی بیش از پیش در مسیر سلیمانی ها قدم برمی دارند.

زنان و مردان خطه استعمارستیز بوشهر برخی کفن پوشیده و برخی به تاسی از سردار بزرگ و پرافتخارشان چفیه بسته و با چهره های پر از اندوه اما مصمم و قاطع و با مشت های گره کرده اشک هایشان را بدرقه راه سردار عزیز وطن کردند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و نیز دیگر شهدای مقاومت در حمله پهباد آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی و همراهانش جمعه (13 دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف برگزار شد و روز یکشنبه پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان‌های خوزستان و مشهد مقدس در خراسان رضوی و روز دوشنبه در تهران تشییع و در نهایت امروز پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار با حضور میلیونی مردم قدردان کرمان «زادگاه شهید سلیمانی» در حال تدفین است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟