سردار حق بین :همه ملت با وحدت و صلابت گوش به فرمان رهبری باشند


سردار حق بین :همه ملت با وحدت و صلابت گوش به فرمان رهبری باشند

انزلی - ایرنا - مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : در شرایط کنونی همه ملت ایران اسلامی باید با صلابت، حفظ همدلی و تحکیم وحدت پشت سر رهبر فرزانه و گوش به فرمان فرمانده کل قوا باشند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی حق بین روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصلی بندرانزلی اظهار کرد: امروز دشمن در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بویژه فرهنگی با ملت ایران در جنگ است و در این برهه از زمان همه باید با وحدت، صلابت و همدلی پشت سر رهبری باشیم.

وی افزود: متاسفانه همواره در شرایطی اینچنینی، سودجویانی هستند که در زمین دشمن بازی می کنند و با ایجاد فضای منفعت طلبانه قصد دارند مردم را بترسانند و بازار را به تلاطم بیاندازند.

سردار حق بین با تاکید بر اینکه دشمنان پاسخ دندان شکنی درقبال شهادت سردار سلیمانی از ایران دریافت خواهند کرد،تصریح کرد: باید با صبر، حوصله، تدبیر و به دور از هرگونه تعجیل در حصول نتیجه، ضربات کاری را به دشمنان بزنیم و اجازه دهیم دشمن در برزخی که خود ساخته، آماده باش بماند و متحمل هزینه های گزاف شود.

وی باتاکید بر اینکه پیام رییس جمهور آمریکا در خصوص هدف قرار دادن ۵۲ نقطه از ایران توهمی بیش نیست، گفت:از یک سو دشمن در خصوص حملات موشکی در برابر ایران بسیار ناتوان است و موشک های کروز دشمن در آسمان نابود می شود و از سوی دیگر تجربه ثابت کرده نیروهای زمینی تعیین کننده نتیجه جنگ ها هستند.

سردار حق بین با تاکید بر اینکه دشمن ناتوانی خود در جنگ نظامی را در جنگ فرهنگی جبران می کند، تصریح کرد: کسانی که فساد، فحشا و بی بند و باری را در کشور ترویج می کنند، خائنان به ملت و کشور هستند و متاسفانه دشمنان در حال متزلزل کردن فرزندانی هستند که در آینده می توانند سربازان این مرز و بوم باشند و باید حواسمان به دختران و پسرانمان باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : آمریکایی ها توان مقابله با ملت ایران را ندارند.

وی، سردار سلیمانی را فرماندهی شجاع در میدان رزم دانست که عملیات های بسیاری را مدیریت کرد و گفت : داعش و گروهک های تکفیری به دست آمریکا ایجاد و با هزینه های بسیار حمایت شدند و غربی ها معتقدند پله های ترقی برای ابرقدرت شدن تسلط بر خاورمیانه است و در این راه آمریکا سردار سلیمانی را سد راه خود می دانست.

سردار حق بین همچنین بیان کرد: شهید سردار سلیمانی هر آنچه را که گفت عمل کرد و اگر مدافعان حرم پشت سر سردار سلیمانی گام بر نمی داشتند شک نکنید امروز داعش در داخل کشورمان در حال جولان بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که "در پیچ تاریخی قرار گرفته ایم و فرصت اشتباه کردن نداریم" افزود: امروز که جهانخواران به سرعت در حال پیشرفت هستند راهی جز پشت سر ولایت گام برداشتن نداریم و باید بگویم با عقب نشینی دشمن ۵۰ درصد انتقام خون سردار سلیمانی را گرفته ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل