رایانه رومیزی جدید لنوو با طراحی متفاوت و قیمت رقابتی (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – کمپانی لنوو از یک آیدیاسنتر جدید با نام اِی540 رونمایی کرده که در واقع یک رایانه همه کاره رومیزی است. این محصول در ابعاد 9.5 در 21 در 26 اینچ طراحی و سنگینی آن برابر با 6.7 کیلوگرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید رایانه همه کاره لنوو در رنگ مشکی همراه با المان های طلایی رنگ فلزی تولید شده است. این طراحی مینیمال و...

مجله آنلاین موبنا – کمپانی لنوو از یک آیدیاسنتر جدید با نام اِی540 رونمایی کرده که در واقع یک رایانه همه کاره رومیزی است.

این محصول در ابعاد 9.5 در 21 در 26 اینچ طراحی و سنگینی آن برابر با 6.7 کیلوگرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید رایانه همه کاره لنوو در رنگ مشکی همراه با المان های طلایی رنگ فلزی تولید شده است. این طراحی مینیمال و لوکس در همان برخورد اول مخاطب را جلب خود می کند.

رایانه رومیزی جدید لنوو با طراحی متفاوت و قیمت رقابتی (+تصاویر)

درباره مشخصات محصول نیز می توان به پردازنده نسل دوم ریزن3 با سریال 3200جی از کمپانی ای ام دی که با چهارهسته عمل می کند، اشاره کرد. این پردازنده 4 مگابایت کش ال3 دارد. پردازنده گرافیکی ای ام دی رادئون وگا8 و همچنین 8 گیگابایت حافظه رم دی دی آر4 از دیگر مشخصات آن است.

حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی اس اس دی نیز سرعت و فضای مناسبی را برای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می دهد.

رایانه رومیزی جدید لنوو با طراحی متفاوت و قیمت رقابتی (+تصاویر)

نمایشگر مجموعه در اندازه 23.8 اینچی فول اچ دی انتخاب شده که تقریبا بدون مرز طراحی شده است و از قابلیت لمس 10 نقطه ای نیز برخوردار است.

2 توییتر 3 واتی و یک ووفر 5 واتی و صدای فراگیر دالبی هم باید به مشخصات رایانه همه کاره لنوو افزوده شود.

پشتیبانی از وایرلس-اِن، وایرلس اِی سی، یک پورت یو اس بی 3.0 و یک پورت یو اس بی2.0، کارتخوان 3 در 1، پورت اچ دی ام آی، بلوتوث 4.0، وب کم داخلی، پد ویژه شارژ بی سیم و … از دیگر امکانات اِی540 است.

برای خرید این محصول در صفحه آمازون باید 899.97 دلار هزینه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان