خاتمی: انتقام خون سردار سلیمانی مطالبه‌ای عمومی است


خاتمی: انتقام خون سردار سلیمانی مطالبه‌ای عمومی است

قم – ایرنا – سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی، انتقامی مقدس است گفت: انتقام خون سردار شهید به مطالبه‌ای عمومی تبدیل شده است.

آیت الله "سید احمد خاتمی" روز شنبه در اجتماع باشکوه طلاب، علما، مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع) در مسجد اعظم قم، تاکید کرد: سردار سلیمانی تنها به ایران اسلامی تعلق ندارد بلکه متعلق به تمام جهان اسلام و مستضعفان عالم است و همه آزادی خواهان از جمله در سوریه، عراق و لبنان داغدار این شهادت هستند و به فضل خدا در همه این مناطق از آمریکای جنایتکار انتقام خواهند گرفت.

وی با اشاره به پیام های آمریکا به مقام های ایران پس از این جنایت تروریستی گفت: آمریکایی ها پیغام دادند که همان اندازه که ما انجام داده ایم، انتقام بگیرید، ولی مسئولان کشور گفته اند که همانگونه که می خواهیم، انتقام می گیریم که این نشان از عزم مسئولان بر انتقام سخت از آمریکایی هاست.

آیت الله خاتمی، با تاکید بر لزوم انتقام از آمریکای جنایتکار گفت: باید با انتقام جانانه خون این سردار عزیز، آمریکا را از این جنایت ها پشیمان و مایوس کرد.

وی با تاکید بر اینکه اخراج آمریکایی ها از منطقه تنها را پایان دادن به جنایت های این رژیم آدم کش است، افزود: حضور آمریکا در هر جای دنیا یعنی توطئه و توطئه یعنی دولت آمریکا و هر جا که این جنایتکاران بودند ، هموراه به دنبال سلطه بودند.

آیت الله خاتمی، با اشاره به طرح مجلس شورای اسلامی برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور، گفت: تا یک آمریکایی در عراق است، این کشور روی آرامش را نخواهد دید و تنها راه این است که ملت عزیز عراق، تا آخرین آمریکایی را با سیلی از این کشور اخراج کنند.

امام جمعه موقت تهران، ادامه داد: شهادت به دست شقی ترین آدم ها و آدم نماهای عالم، شهادتی عظیم است که افتخار آن نصیب سردار شیهد سلیمانی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به طور قطع ثمره خون شهید سلیمانی پاک شدن عراق از لوث وجود آمریکایی هاست.

وی این اجتماع عظیم را نشانه انقلابی بودن حوزه علمیه دانست و گفت: حوزویان انقلابی با این اجتماع عظیم و باشکوه نشان دادید که به فضل خدا، حوزه علمیه همواره انقلابی بوده، هست و خواهد بود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اظهار داشت: اخلاص، انگیزه خدایی، عشق به شهادت، خستگی ناپذیر و همچنین ایستادگی و مقاومت در راه حق از جمله ویژگی های برجسته سردار سلیمانی بود.

وی یا تاکید بر اینکه اگر حاج قاسم و مدیریت این شهید بزگوار نبود، الان داعش در عراق و سوریه جولان می دادند، گفت: تا پیش از ورود حاج قاسم، مساحت زیادی از سوریه در دست داعش بود و الان کمتر از ۱۰ درصد خاک سویه در دست تکفیری هاست که این نتیجه مدیریت مخلصانه شهید سلیمانی است.

خاتمی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سرباز واقعی و به تمام معنای علی(ع) بود، افزود: شهید سردار قاسم سلیمانی بی تابانه به دنبال شهادت بود و عشق به شهادت از ویژگی های برجسته امیرالمومنین(ع) بود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، با تحسین استقامت، شجاعت و ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل هجمه دشمنان گفت: باید مسئولان نظام، مقاومت، شجاعت و ایستادگی در کقابل دشمنان را از مقام معظم رهبری بیاموزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد مجاهد بزرگ اسلامی ابومهدی المهندس، ادامه داد: یاد ابومهدی المهندس فراموش ناشدنی است چرا که این شهید بزرگوار در بسیج مردمی عراق و نابودی داعش نقش اساسی داشت. /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت