بازار اراک صبح امروز تعطیل است


بازار اراک صبح امروز تعطیل است

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: بدنبال ضایعه شهادت سپهبد سلیمانی، صبح امروز بازار اراک تعطیل است و اصناف استان با سیاه پوش کردن واحدهای صنفی خود سعی می کنند ارادت خود را به این سردار شهید نشان داده و بخشی از زحمات وی را قدردانی کنند.

جمشید زند در گفت و گو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت این سردار بزرگ اظهار کرد: جایگاه سردار سلیمانی در ایران، منطقه و جهان محرز و مشخص است و نقشی که او در ایجاد امنیت نظامی و اقتصادی در منطقه داشت بر کسی پوشیده نیست .

وی با تاکید بر اینکه روحیه قاسم سلیمانی ها در ایران زنده است و اگر دشمنان فکر می کنند با ترور او می توانند به ایران لطمه بزنند کور خوانده اند، افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز ایران بسیاری از بزرگان خود را از دست داد ولی شهادت آنها باعث شد انقلاب ریشه قوی تری پیدا کند.

زند گفت: در شرایط حاضر نیز با حضور سردار سلیمانی ها و درایت مقام معظم رهبری امنیت این کشور حفظ خواهد شد و ما از این بابت نگرانی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اصناف استان همراه با مسئولان استانی، برای برنامه های دیگری برای بزرگداشت این شخصیت بزرگ برنامه ریزی می کنند و حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022