شایعه: فیلم Uncharted بار دیگر کارگردان خود را از دست داد


شایعه: فیلم Uncharted بار دیگر کارگردان خود را از دست داد

متاسفانه تاکنون فیلم Uncharted با فراز و نشیب‌های بسیاری دست‌ و پنجه نرم کرده و اکنون نیز طبق گزارش‌های جدیدی، این فیلم مجددا کارگردان دیگری را از دست داده و اکران آن به تعویق افتاده است. بر اساس گزارش‌هایی از جانب وب‌سایت Deadline، تراویس نایت (Travis Knight) که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Uncharted را در ماه سپتامبر سال 2019 میلادی برعهده گرفت،...

متاسفانه تاکنون فیلم Uncharted با فراز و نشیب‌های بسیاری دست‌ و پنجه نرم کرده و اکنون نیز طبق گزارش‌های جدیدی، این فیلم مجددا کارگردان دیگری را از دست داده و اکران آن به تعویق افتاده است.

بر اساس گزارش‌هایی از جانب وب‌سایت Deadline، تراویس نایت (Travis Knight) که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Uncharted را در ماه سپتامبر سال 2019 میلادی برعهده گرفت، اکنون از پروژه کنار گذاشته شده است. آن‌ها اعلام کردند که برنامه‌ی زمانی ایفای نقش «تام هالند» (Tom Holland) در فیلم جدید مجموعه‌ی Spider-Man، سبب کشمکش‌هایی بین وی و تراویس نایت شده است که در نهایت به اخراج تراویس و به تعویق افتادن اکران این فیلم منجر شده است. لازم به ذکر بوده که این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ 18 دسامبر 2020 میلادی اکران شده و اکنون نیز شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) در تلاش است تا این فیلم را در حول محور همین تاریخ و با کارگردانی جدید اکران کند. اما هم‌چنان اطلاعاتی از کارگردان جدید این فیلم ارائه نشده و گزارش‌های منتشر شده نیز به همین مقدار توضیحات بسنده کرده‌اند.

تراویس که به عنوان انیماتور در استودیوی «لایکا» (Laika)، لایو اکشن Bumblebee را تولید کرد، آثاری مانند Carolin، Paranorman، The Boxtrolls، Kubo و The Two Strings را در کارنامه دارد. فیلم فلان Uncharted می‌توانست به عنوان پینجمین پروژه‌ی وی در سمت کارگردانی نیز محسوب شود.

سال 2019 میلادی با تغییرات بسیاری در تیم توسعه‌ی فیلم Uncharted همراه بود؛ پروژه‌ای که از سال 2008 میلادی در دست ساخت بوده و گزارش‌هایی مرتبط با آن در تابستان سال جاری نیز منتشر شد که به بازنویسی فیلم‌نامه‌ی آن توسط «جو کارناهان» (Joe Carnahan) اشاره می‌کرد. متن فیلم‌نامه‌ی جدید آن توسط آرت «مارکوم» (Art Marcum)، «مت هالووی» (Matt Holloway) و «ریف جوکینز» (Rafe Judkins) نگارش شده و با تغییراتی در آن‌ها، کارگردان‌های دیگری نیز در آماده‌سازی آن نقش داشتند. «شاون لوای» (Shawn Levy)، «دن تراکتنبرگ» (Dan Trachtenberg) و «سث گوردون» (Seth Gordon) از جمله‌ی این کارگردان‌ها هستند که اکنون تراویس نایت نیز با ترک این پروژه، به جمع آن‌ها پیوسته است.

شایعه: فیلم Uncharted بار دیگر کارگردان خود را از دست دادشایعه: فیلم Uncharted بار دیگر کارگردان خود را از دست داد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان