رشادت‌های سردار سلیمانی را برای کودکم لالایی می‌گویم...


رشادت‌های سردار سلیمانی را برای کودکم لالایی می‌گویم...

در پی شهادت سردارسپهبد شهید«حاج قاسم سلیمانی»، مردم چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه در اجتماعی عظیم و راهپیمایی مردمی جنایت آمریکا در شهادت شهید سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، راهپیمایان در شهرکرد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» خشم خود را نسبت به اقدام آمریکا در ترور سردار شهید سلیمانی اعلام کردند.

خواهر شهید مسلم اصغرزاده، کودکش را در مسیر راهپیمایی علیه جنایت آمریکا با خود همراه کرده بود و شعار مرگ بر آمریکا را به او آموزش می‌داد و با بغض گلویش می‌گفت: شخصیت سردار سلیمانی به همگان ثابت شده بود همه مردم جهان می‌دانستند که این سردار بزرگ چه شخصیت دلسوزی برای نظام و اسلام بود اما آمریکا با این عمل ناپسند مرگ خود را نزدیک کرد قطعاً همه کشورهای جهان علیه این شیطان بزرگ قیام خواهند کرد.

اصغرزاده ادامه داد: دنیای امروز بیدار شده است ان‌شاالله امام زمان (عج) ظهور خواهد کرد و انتقام همه‌ شهدا را می‌گیرد.

وی گفت: از رشادت‌های سردار سلیمانی در سوریه و فعالیت‌های ایشان برای دفاع از اسلام آشنایی کامل را داشتم و رشادت‌های ایشان سبب نابودی داعش شد و آمریکا به خیال خود اینگونه می‌خواست انتقام داعش را از سردار ما بگیرد.

شخص دیگری که با مشت‌های گره کرده و با صلابت شعار«حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» را فریاد می‌زد، گفت: سردار سلیمانی کسی بود که در زمان حمله داعش به سوریه در حالی که غریب بر ۸۰ درصد سوریه به اشغال داعش درآمده بود و بسیاری از سرداران آن زمان اعلام می‌کردند که کار در این منطقه تمام شده است ایشان گفتند: باید مقاومت کنیم، به حول و قوه الهی داعش شکست خواهد خورد و این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: سردار وعده داد بود تا چند ماه آینده داعش در آن سرزمین برچیده خواهد شد و به وعده خود نیز عمل و حکومت داعش را نابود کرد، سردار سلیمانی محور وحدت در جبهه مقاومت بودند و خدمات بسیار ارزنده‌ای را به اسلام و به جبهه مقاومت داشتند.

این شهروند ولایتمدار اظهار کرد: امت مقاومت در فکر انتقام خواهند بود و انتقام سختی را از آمریکا خواهیم گرفت، این تروریسم خود مدعی حقوق بشر است و با حرکات احمقانه‌ای که دولتمردانش انجام می‌دهند کاملاً چهره آمریکا را برای مردم جهان روشن می‌کند و همه آزادگان جهان و جوانان این کشور با ادامه دادن راه افرادی همچون سردار سلیمانی این اقدام را محکوم خواهند کرد، همانگونه که خداوند در قرآن کریم وعده داده است اسلام و مستضعفین جهان پیروز خواهند شد.

خانمی که بغض گلویش را گرفته بود با اشاره به اینکه زندگی جهادی و متواضعانه سردار سبب شده بود که شناخت بالایی از ایشان نداشته باشیم زیرا که ایشان برای رضای خدا و مخفیانه کار می‌کردند، افزود: در معرفی این سردار مبازار همین قدر که ایشان به عنوان یکی از یاران پاک و اصلح امام خامنه‌ای بودند و به عنوان دست راست ایشان در دامان وی پرورش یافتند کافی است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی سردار مبارزی بود که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اسلامی مشغول مبارزه با دشمنان اسلام بودند و از حقانیت اسلام دفاع می‌کردند، مقاومت با شهادت ایشان محکم‌تر و استوارتر خواهد شد این شهادت یک بیداری بود و خیلی از جوان‌ها و کسانی که چهره اسلام را در کشورهای غربی غبارآلود کرده بودند بیدار شدند خون شهید سلیمانی درخت اسلام و مقاومت را آبیاری کرد.

این مادر مقاوم و ولایتی تصریح کرد: این شهادت بسیار ناجوانمردانه بود سالیان سال است که آمریکا به دنبال ترور سردار بود اما از آنجایی که دشمنان امکان رویارویی با ایشان را و توان مبارزه با افکار و اندیشه او را نداشتند به همین خاطر دست به یک عملیات تروریستی زدند و او را ناجوانمردانه شهید کردند.

مادر جوانی دختر کوچکش را که پلاکارد مرگ بر آمریکا روی آن هک شده بود را در آغوش کشیده و همچون ابر بهار بر این داغ اشک می‌ریخت. گفت: انگار برادرم را از دست داده‌ام، پدر و برادرم در سوریه با ایشان همرزم بودند این داغ برای ما غیرباور و غیرقابل تحمل است.

وی ادامه داد: از شب گذشته فضای مجازی از عکس و فیلم‌های سردار پر شده است، همه موافقان و مخالفان بسیار زیبا عکس این جوانمرد را برای پروفایل‌های خود انتخاب کردند.

این بانوی داغ دیده ادامه داد: خیلی خوشحالم که این زمان را درک کردم و رشادت‌های ایشان را در کتاب‌ها نخواندم امیدوارم همه کودکانی که در این مراسم شرکت کردند ادامه دهنده راه ایشان باشند.

این مادر جوان با اشاره به اینکه رشادت‌های سردار را برای کودکم لالایی می‌کنم، گفت: این وقایع را برای فرزندم تعریف می‌کنم تا سال‌های آینده با حفظ حجابش راه این شهدا را ادامه دهد و ما با مقاومت و ایستادگی نشان می‌دهیم که با مبارزه و پشتکار مناطق اشغالی همچنون سوریه را از دست دشمنان آزاد خواهیم داد.

او در ادامه افزود: به آیندگان خواهیم گفت سردار سلیمانی مردی بزرگ بود اما از دست رفت و مطمئناً خیانتی بزرگ پشت این عمل است اما ما سیدعلی خامنه‌ای را داریم و حتی ما خانم‌ها از آمریکا انتقام سختی خواهیم گرفت.

صبح امروز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند تن از همراهان وی از جمله فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند