هزاران سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ظهور می‌کند


هزاران سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ظهور می‌کند

قشم- ایرنا- استکبار جهانی بداند با شهادت حاج قاسم سلیمانی، روش، منش و روحیه او در سیمای هزاران مبارز دیگر در جبهه مقاومت و جهان اسلام ظهور می‌کند که پشیمانی آنان را رقم خواهند زد.

امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم با بیان این مطلب گفت: شهید قاسم سلیمانی جان و مال خود را فدای مجاهدت در راه خدا کرد و در این مسیر هیچگاه دچار شک و تردید نشد.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: تلاش و مجاهدت سپهبد سلیمانی در عراق، سوریه و غزه راه را برای بازگشت آوارگان به این سرزمین‌ها باز کرد.
وی ادامه داد: این سردار رشید اسلام نمونه بارز یک مجاهد و مومن واقعی بود که با تلاش و مجاهدت خالصانه خود باعث نابودی داعش شد.

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت و پایداری وابسته به شخص نیست، تصریح کرد: راه سردار سلیمانی با جدیت و صلابت همیشگی تا نابودی اسرائیل و آمریکای جنایتکار ادامه خواهد داشت.

تارم افزود: رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین نشانه سرخوردگی و شکست آمریکاست.
وی ادامه داد: هماهنگی شرق و غرب آسیا برای رسیدن به صلح، از اهداف ایران اسلامی است تا به وسیله آن دست مستکبران را از این سرزمین‌ها کوتاه کند.

هزاران سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ظهور می‌کند

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی در مسیر مصلای امام علی(ع) تا امامزاده سید مظفر قشم ضمن عزاداری برای شهادت سردار قاسم سلیمانی، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدام تروریستی آمریکا اعلام کردند.

هزاران سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ظهور می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان