سریال The Witcher باعث شد خالق کتاب‌ها محبوب‌ترین نویسنده سایت آمازون شود


سریال The Witcher باعث شد خالق کتاب‌ها محبوب‌ترین نویسنده سایت آمازون شود

سریال The Witcher که مدتی است از شبکه نتفلیکس پخش شده، موفقیت‌های زیادی برای سری بازی‌های ویدئویی و کتاب‌ها بدست آورده است. همانطور که می‌دانید سریال The Witcher بر اساس مجموعه کتاب‌هایی نوشته آندری ساپکوفسکی ساخته شده است. همچون سری بازی‌های ویدئویی که توسط استودیو لهستانی CD Projekt Red ساخته شد، منبع اصلی داستان سریال از کتاب‌ها نشات گرفته و...

سریال The Witcher که مدتی است از شبکه نتفلیکس پخش شده، موفقیت‌های زیادی برای سری بازی‌های ویدئویی و کتاب‌ها بدست آورده است.

همانطور که می‌دانید سریال The Witcher بر اساس مجموعه کتاب‌هایی نوشته آندری ساپکوفسکی ساخته شده است. همچون سری بازی‌های ویدئویی که توسط استودیو لهستانی CD Projekt Red ساخته شد، منبع اصلی داستان سریال از کتاب‌ها نشات گرفته و توانست به مخاطبین بسیار بیشتری دسترسی پیدا کند که آشنایی ابتدایی چندانی با داستان نداشتند. از زمان انتشار سریال، قسمت سوم بازی‌ها توانست تعداد بی‌شماری بازیکن در استیم دوباره جذب خود کند و اکنون خبر رسیده که ساپکوفسکی خالق کتاب‌ها نیز به رتبه اول محبوب‌ترین نویسندگان آمازون رسیده است.

این رتبه‌بندی که ظاهراً هر یک ساعت آپدیت می‌شود، بر اساس فروش تمامی کتاب‌هایی است که یک نویسنده در amazon.com ثبت کرده است. اکنون در این لیست ساپکوفسکی بالاتر از جی.کی.رولینگ نویسنده سری هری پاتر، دین کونتز نویسنده رمان‌های هیجانی-مرموز و بسیاری نویسنده معروف دیگر قرار گرفته است. او چندین روز است که در رتبه اول قرار داشته و اگر رتبه‌بندی بخش “فانتزی و علمی تخیلی” را ملاحظه کنید، دیوید فرنچ که وظیفه ترجمه کتاب‌های ویچر به زبان انگلیسی را بر عهده داشته نیز در رتبه ششم لیست قرار گرفته است.

از آنجا که لاورن هیسریچ شورانر سریال The Witcher و دیگر اعضای تیم ساخت در گفتگوهای خود از نشات گرفتن داستان فصل اول از کتاب‌هایی همچون The Last Wish و Sword of Destiny گفته بودند، تعجبی ندارد که اکنون ببینیم مردم این دو کتاب را زودتر از باقی کتاب‌ها خریداری کنند. باید گفت چه راهی بهتر برای آنکه علاقه‌مندان بفهمند چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد یا اینکه چه چیزهایی از داستان در سریال تغییر پیدا کرده است جز اینکه به منبع اصلی سر بزنند؟

هشت قسمت فصل اول هم اکنون در نتفلیکس آماده برای استریم است و پیش از این نیز اعلام کرده بودند که سریال The Witcher برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال The Witcher باعث شد خالق کتاب‌ها محبوب‌ترین نویسنده سایت آمازون شودسریال The Witcher باعث شد خالق کتاب‌ها محبوب‌ترین نویسنده سایت آمازون شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راهنمای کامل ثبت نام کلاس اولی‌ها