پرستاران بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی رشت تجلیل شدند


پرستاران بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی رشت تجلیل شدند

رشت-ایرنا- در آیینی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اهدای هدایایی از پرستاران بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت روز چهارشنبه در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: در اسلام برای پرستار، شأن و مقام والایی ذکر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حسن زاده افزود: پرستاران باید نوع رفتار و عمل حضرت زینب (س) را الگو قرار داده و به آن بزرگوار توسل کنند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ادامه داد: پرستاران مهمترین افراد کادر درمان هستند که نقش موثری در بهبود و مراقبت از بیماران دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت پرستاری را مکمل پزشکی عنوان و تصریح کرد: پرستاران مجموعه ای از فعالیت های درمانی را برای بهبودی و نجات جان بیمار، انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج ) همچنین گفت: تمامی شغل ها، سختی خاص خود را دارد اما حساب برخی از مشاغل با بقیه جداست و سختی بعضی از کارها تنها منجر به خستگی فیزیکی نمی شود و روح و روان را خسته می کند که پرستاری یکی از این شغل هاست.

وی خاطر نشان کرد: هر کدام از ما این حرفه را از دور تحسین و تکریم می کنیم اما زمانی که سر و کارمان با این قشر زحمت کش می افتد، تقدیرها و تحسین ها را از یاد می بریم در حالیکه در بدترین موقعیت های زندگی توسط پرستاران مورد مراقبت قرار می‌گیریم.

در پایان این مراسم و با حضور ناخدایکم ستاد سیدجواد حسینی جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت و ناخدایکم پزشک ایمان امیری رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از پرستاران نمونه این بیمارستان با اهداء هدایایی تقدیر شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب