هیئت فوتبال موظف به تحویل زمین چمن تختی است


هیئت فوتبال موظف به تحویل زمین چمن تختی است

مسئول اداره امور حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: قرارداد هیئت فوتبال در خصوص اجاره زمین چمن تختی تمام شده است و بر اساس قانون این هیئت موظف به تحویل این مکان به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص اختلاف به وجود آمده میان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت فوتبال در خصوص زمین چمن ورزشگاه تختی، اظهار کرد: امیدوار هستیم که این اتفاق هرچه زودتر تمام شود. اختلاف به وجود آمده بر سر این موضوع است که ما خواستار تحویل زمین ورزشگاه تختی هستیم و این کار غیرقانونی نیست. قرارداد هیئت فوتبال برای اجاره این زمین تمام شده است. بر اساس مواد قانونی و ابلاغیه وزارتخانه از جمله ماده ۵ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موظف هستیم که تمام اماکن خود را از طریق فرآیند مزایده و به اشخاص واجد صلاحیت به‌صورت اجاره واگذار کنیم.

وی ادامه داد: زمین چمن تختی نیز در راستای همین موضوع است. هرساله همه اماکن را به مزایده می‌گذاشتیم و زمین چمن ورزشگاه تختی نیز به همین شکل بود و مزایده آن را برگزار کردیم که یک شخص برنده شد. پس از برگزاری این مزایده، برنده این مزایده برای انعقاد قرارداد نیامد و ما تصمیم گرفتیم زمین تا زمان مزایده بعدی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

مسئول اداره امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: قرارداد هیئت فوتبال تمام‌شده است و ما مجاز هستیم این مکان را در اختیار بگیریم. اماکن دیگر را هم از مستأجر در اختیار گرفته‌ایم تا پس از برگزاری مزایده، به شخص برنده تحویل دهیم. هیئت فوتبال می‌تواند در مزایده بعدی مجدداً شرکت کند و ما در این خصوص مشکلی نداریم.

وی افزود: این موضوع تنها مربوط به زمین تختی نبوده و اماکن دیگری هم داشته‌ایم که تحویل گرفته‌ایم، اما این مکان اکنون به مشکل برخورده است. برای مثال مجموعه مارچین پارسال به همین شکل بود و هیئت جانبازان و معلولان ۱۳ سال در این مکان حضور داشت و بعد ما این مکان را به مزایده گذاشتیم چراکه نهادهای نظارتی ما را موظف به برگزاری مزایده و واگذاری اماکن از این طریق می‌کنند.

عزیزی گفت: سالن ژیمناستیک جی نیز به همین شکل بوده است و از ابتدا این سالن در اختیار هیئت ژیمناستیک بود، اما این سالن نیز امسال به یک شخص واگذار شد. مزایده این سالن را یک خانم برنده شدند و ما مجبور به واگذاری این سالن به ایشان هستیم، اما هنگام واگذاری برای هیئت‌های مربوطه چند سانس ستاره‌دار در نظر گرفته‌ایم تا فعالیت‌های هیئت‌ها مختل نشود.

وی افزود: حدود دوماه پیش مزایده زمین چمن تختی را برگزار کردیم و مهلتی را به برنده این مزایده دادیم، اما برای انعقاد قرارداد مراجعه نکرد. مزایده مجدد این زمین در لیست کارهای ما است و ممکن است در چند روز آینده برگزار شود.

مسئول اداره امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره ادعای هیئت فوتبال استان مبنی بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد بدون برگزاری مزایده زمین چمن تختی را در اختیار شخصی در هیئت فوتبال منطقه خوراسگان قرار دهد، گفت: خوراسگان هیئت فوتبال ندارد و ما این زمین را در اختیار اداره قرار خواهیم داد. به‌محض تحویل این زمین تمام درآمد این مکان به‌حساب خزانه واریز خواهد شد و هیچ درآمدی در حساب اداره نخواهد رفت.

عزیزی در خصوص اینکه آیا اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شکایتی در این خصوص علیه هیئت فوتبال انجام داده است یا خیر، خاطرنشان کرد: شکایتی علیه هیئت فوتبال فعلاً انجام‌نشده است و تنها دو اخطاریه مبنی بر تحویل این زمین به اداره داده‌ شده است. در صورت شکایت هیئت فوتبال علیه ما نیز دادگاه رأی تخلیه فوری علیه آن‌ها خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی