تولید کاغذ از سنگ آهن و خط تولید ذوب آهن دو پروژه بزرگ تولیدی بانک ملی در شاهرود


تولید کاغذ از سنگ آهن و خط تولید ذوب آهن دو پروژه بزرگ تولیدی بانک ملی در شاهرود

مدیر امور شعب بانک ملی در استان سمنان  از تولید کاغذ از سنگ آهن و راه‌اندازی خط تولید ذوب آهن شاهرود به عنوان دو پروژه بزرگ استان در شاهرود نام برد که با مشارکت این بانک در حال احداث است.

احمد بهکار مرام در دیدار با آشناگر استاندار سمنان اظهار کرد: پروژه بزرگ راه اندازی خط تولید ذوب آهن در شاهرود نقطه عطفی در اقتصاد استان سمنان است که با همکاری بانک ملی و بخش خصوصی در حال انجام است.

وی پروژه تولید کاغذ از سنگ آهن را یکی دیگر از پروژه‌های مورد حمایت این بانک در استان برشمرد و ادامه داد: پیگیری برای اعطای تسهیلات به شرکت لعل شاهوار به‌منظور تولید کاغذ از سنگ آهن از دیگر اقدامات بزرگ بانک ملی در استان سمنان است.

مدیر امور شعب بانک ملی در استان سمنان با اشاره به حمایت این بانک از دیگر واحدهای بزرگ تولیدی استان خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولیدی همچون کاشی سمنان‌، آریا ترانسفو و شرکت عقاب تسهیلات خود را از شعب تهران دریافت می‌کنند اما خدمات دهی به سرمایه گذاران این شرکتها در استان سمنان به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاستهای بانک ملی ایران ، انجام پروسه بانکی بدون حضور در شعب بانک‌ها با هدف کاستن از تردد مردم در بانک‌ها و صرفه جویی در وقت و هزینه هاست گفت: بخش اعظمی از خدمات بانکی توسط درگاه‌های الکترونیکی بانک به مردم ارائه می‌شود.

بهکار مرام از وجود دستگاه‌های متعدد ATM در سطح استان خبر داد و افزود: تعدد این دستگاه‌ها نشان از تلاش مدیران بانکی در جدب مناسب دستگاه‌ها به نسبت جمعیت و کوشش در جهت تسهیل در امور مردم دارد.‌

این مدیر بانکی با بیان اینکه جلب رضایتمتدی مردم از مهمترین اهداف پرسنل بانک ملی است تصریح کرد: بانک ملی استان سمنان در اعطای تسهیلات خرد در میان مردم به نسبت چهار سال پیش از جهش پنج برابری برخوردار بوده است.‌

وی با بیان اینکه استان سمنان بعد از استان تهران دومین استان در اعطای تسهیلات به نسبت جمعیت در سطح کشور است یادآوری کرد: بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد از کل تسهیلات بانک‌ها به مردم استان از سوی شعب بانک ملی اعطا می‌شود.‌

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس