کیف حاوی طلاجات به صاحبش در سقز تحویل شد


کیف حاوی طلاجات به صاحبش در سقز تحویل شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی سقز از صحت عمل ماموران کلانتری 12 این شهرستان و بازگرداندن کیف پول حاوی مدارک، وجه نقد و طلاجات به صاحبش خبر داد.

سرهنگ حمید رضایی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن یک کیف زنانه مشکوک در یکی از محلات شهر سقز بلافاصله عوامل کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند.

وی افزود: با بررسی میدانی ماموران کلانتری مشخص شد کیف حاوی مدارک و وجه نقد به مبلغ ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال، ۳ عدد النگوی طلا، کارت بانکی و دفترچه بیمه درمانی است.

فرماندهی انتظامی سقز اضافه کرد: ماموران کلانتری با صحت عمل مراتب را سریعا به مسوولان بازرسی پلیس اعلام و اقدامات لازم برای شناسایی و تحویل کیف به مالک آن در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه کیف مورد نظر متعلق به یک زوج سقزی بود و با توجه به مدارک موجود، مالک کیف شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد، گفت: پس از انجام اقدامات اداری، کیف مورد نظر با تمام محتویات به مالک تحویل شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی