رقابت سخت مستندها در فجر


 رقابت سخت مستندها در فجر

«میترا ابراهیمی» کارگردان فیلم مستند «کامی» گفت: از نگاه من امسال رقابت سختی در بخش مستند سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پیش روی ما خواهد بود.

اتاق خبر 24:

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، «میترا ابراهیمی» کارگردان فیلم مستند «کامی» راه‌یافته به بخش مسابقه مستند جشنواره فیلم فجر، درباره حضور فیلمش در این بخش گفت: این مستند، اولین فیلمی است که ساخته‌ام و تمام کسانی که در این پروژه همراه من بودند، افراد حرفه‌ای این عرصه محسوب می‌شوند.
او با اشاره به فهرست ده فیلم انتخاب شده در بخش مستند جشنواره امسال، گفت: بعضی از فیلم‌هایی را که در این بخش حضور دارند، در جشنواره سینماحقیقت دیده‌ام و فکر می‌کنم رقابت سختی را پیش رو خواهم داشت.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر، یک جشنواره مردمی‌ است، توضیح داد: جشنواره سینماحقیقت، جشنواره خاص‌تری به حساب می‌آید و کسانی که در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند، عمدتا فعالان و علاقه‌مندان سینمای مستند هستند، اما جشنواره فیلم فجر برای مردم علاقه‌مند به سینما، یک جشنواره آشناست و طیف وسیع‌تری از مخاطبان سینما را در برمی‌گیرد، به همین دلیل فکر می‌کنم که حضور در بخش مستند فجر برای همه مستندسازان، اهمیت دارد.
مستند «کامی»، فیلم‌پرتره‌ای از چند سال پایانی زندگی کامیار شاپور فرزند فروغ فرخ‌زاد و پرویز شاپور است که در 73 دقیقه ساخته شده و از عوامل سازنده آن می‌توان به کارگردان، نویسنده و پژوهشگر: میترا ابراهیمی، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: پیمان قاسم‌خانی، مدیر تصویربرداری: سعید صالحی، تدوین: مستانه مهاجر، صدابردار: ریحان میرخانی، صداگذار: ندا محسنی، موسیقی: پریا قاسم‌خانی، عکاس: سعیده شریعتی و سهیل سلطانی اشاره کرد.

منبع:جشنواره فیلم فجر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس