واحدهای تولیدی بدهکار استان اردبیل تعطیل نمی‌شوند


واحدهای تولیدی بدهکار استان اردبیل تعطیل نمی‌شوند

اردبیل_ایرنا_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: فعالیت واحدهای تولیدی‌ بدهکار به بانک‌های این استان تعطیل نخواهد شد.

ارژنگ عزیزی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری خلخال افزود: بانک‌ها حق توقف فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان را به بهانه دیرکرد بدهی معوقه بانکی و یا اجرای احکام قضایی توقیف این واحدها را ندارند.

وی بیان‌کرد: با پیگیری‌های مسوولان و تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها ، مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان در ۲ سال گذشته به حداقل رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: اولین قشری که در مشکلات ناشی از تعطیلی و توقف فعالیت کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و یا کارگاه‌ها صدمه می‌بینند، کارگران شاغل در این واحدها هستند و درصدد جلوگیری از بروز مشکلات کارگری نیز هستیم.

به گزارش ایرنا ، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری خلخال مسائل و مشکلات ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی بررسی و برای حل مشکلات مالی و ادامه فعالیت واحدهای در حال تولید و یا راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و غیرفعال این شهرستان تاکید شد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...