برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان سمنان/ استقبال مراکز دانشگاهی از نمایشگاه پنجم


برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان سمنان/ استقبال مراکز دانشگاهی از نمایشگاه پنجم

دبیر اجرایی پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان سمنان از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور نعدادی از مراکز دانشگاهی و پژوهشی این استان خبر داد.

فرهاد مکاری‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه در ادامه فعالیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در راستای کارآفرینی و مهارت‌افزایی به مدت سه روز از امروز چهارم دی‌ماه در سمنان آغاز شد.

وی از تعبیه بیش از 50 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه امسال با مشارکت مراکز دانشگاهی استان و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی فعال در این بخش برگزار شده است.

دبیر اجرایی پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان سمنان با اشاره به استقبال مراکز فعال این بخش از پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال علاوه بر مراکز دانشگاهی، پارک‌های فناوری و مراکز علمی کاربردی استان شماری از دستگاه‌های اجرایی همچون بهزیستی و کمیته امداد و...که در زمینه کارآفرینی با هدف توانمندسازی مددجویان خود فعالیت دارند، مشارکت کردند.

وی اضافه کرد:مرکز علمی کاربردی ذغال‌سنگ، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان سمنان، مرکز علمی کاربردی هنرپویان، مرکز علمی کاربردی پالنده صاف، مرکز علمی کاربردی صنایع روشنایی، پارک و فناوری دانشگاه سمنان، مرکز علمی کاربردی سیم و کابل مغان، اتاق تعاون، انجمن ژنتیک ایران، کمیته امداد استان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد، نیروی انتظامی، مرکز علمی کاربردی مورگان شو، دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان، مرکز علمی کاربردی غرب استیل و...از جمله مراکز علمی و اجرایی هستند که در پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی سمنان حضور دارند.

وی از برگزاری رویدادهای علمی و کارآفرینی در حاشیه این نمایشگاه به عنوان یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه امسال نام برد و گفت: در طول نمایشگاه ده‌ها کارگاه و رویداد علمی و آموزشی برگزار خواهد شد.

مکاری‌نسب از برگزاری کارگاه آموزشی ژنتیک کاربردی قبل و بعد از ازدواج به عنوان یکی از این رویدادهای آموزشی نام برد و اظهار کرد: کارگاه آموزشی ژنتیک کاربردی قبل و بعد از ازدواج اولین کارگاه از این نوع است که با مشارکت بنیاد و انجمن ژنتیک ایران و در دو روز متوالی در سمنان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان با اشاره به دیگر کارگاه‌ها و رویدادهای علمی پیش‌بینی شده در این نمایشگاه گفت: کارگاه تبدیل تحصیلات به ثروت، خلق بوم کسب و کار در حوزه‌های استارت‌اپی، قوانین کار، کارگاه مالیات و قوانین مالیاتی و..از جمله کارگاه‌های پیش‌بینی شده است که با حضور اساتید و مدرسان مجرب در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان سمنان/ استقبال مراکز دانشگاهی از نمایشگاه پنجم

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر