آمادگی بانک‌های البرز برای پرداخت تسهیلات اشتغال


آمادگی بانک‌های البرز برای پرداخت تسهیلات اشتغال

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بانک‌های این استان برای پرداخت چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 برای اشتغالزایی از آمادگی لازم برخوردار هستند.

جهانگیر شاهمرادی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان البرز افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ با هدف اشتغالزایی ازسال ۷۹ ابلاغ شده و امسال البرز دراین حوزه رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی گفت: سهمی که به استان البرز اختصاص داشته جذب شده و نیاز به منابع جدید داریم بر این اساس اعلام آمادگی کردیم که علاوه بر منابع استان منابع سایر استان‌هایی که به هر دلیل نتوانستند جذب کنند به البرز اختصاص یابد.
شاهمرادی خاطرنشان کرد: امسال ۱۷۳ میلیارد تومان در این بخش تسهیلات جذب شده که برای جذب اعتبارات بیشتر با سازمان برنامه وبودجه کشور مکاتبه شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز،تسهیلات حوزه صنعت البرز را ۸۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس پیش بینی ها این رقم یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تا ۲ هزار میلیارد تومان قابل جذب خواهد بود.
وی اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک بر شاخص‌های احصاء شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از دستگاه‌های برتر در این حوزه تقدیر به عمل خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل