رویداد ایده تاپ با ارایه آسانسوری برگزار می شود


رویداد ایده تاپ با ارایه آسانسوری برگزار می شود

رویداد ایده تاپ با حضور و ارایه 11 ایده برتر فردا در قم برگزار می‎شود.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری رویدار ایده تاپ گفت: جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان در اقدامی مشترک در راستای اهداف توسعه کارآفرینی، جذب ایده های نوآورانه و فن‎آورانه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری اقدام به برگزاری رویداد ایده تاپ کردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به ابعاد مختلف برگزاری این رویداد علمی بیان کرد: این رویداد پلی است بین ایده های نوآورانه و کسب وکارهای برتر ایرانی که در سطح استان قم برگزار می شود.

حسینی تصریح کرد: فرآیند ارسال ایده در این رویداد از ابتدای 1 مهرماه آغاز و در تاریخ 10 آذر ماه به پایان رسید و در محورهای علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی به جذب ایده های علاقمندان پرداخت.

وی با ذکر این مطلب که اختتامیه این رویداد 2 دی ماه در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می‎شود، گفت: در راستای برگزاری این رویداد، 7 کارگاه آموزشی و نیز 2 بازدید علمی در دانشگاه های استان قم برگزار گردید و نیز فرآیند ایده یابی، پرورش و غربال کردن ایده ها در قالب این کارگاه های آموزشی رخ داد.

حسینی گفت: پس از بررسی و ارزیابی ایده ها توسط تیم ارزیابی در پارک علم و فناوری استان قم، از مجموع 66 ایده که به دبیرخانه ایده تاپ ارسال شد، 11 ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی تصریح کرد: نفرات برگزیده در آیین اختتامیه رویداد ایده تاپ که 2 دی ماه در ساعت 12:30 در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود، به ارائه ایده آسانسوری خواهند پرداخت و در نهایت با رأی داوران نفرات برتر مشخص و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج