ادغام تخفیفان و نت برگ ؛ سرانجام پس از 3 سال عملی شد


مطلب ادغام تخفیفان و نت برگ ؛ سرانجام پس از 3 سال عملی شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ادغام تخفیفان و نت برگ دو وب‌سایت معروف فعال در حوزه تخفیف گروهی آنلاین، حالا پس از سه سال مذاکره و تلاش عملی شده و دو شرکت با هم تلفیق شده‌اند. دو سرویس معروف فعال...

ادغام تخفیفان و نت برگ دو وب‌سایت معروف فعال در حوزه تخفیف گروهی آنلاین، حالا پس از سه سال مذاکره و تلاش عملی شده و دو شرکت با هم تلفیق شده‌اند.

دو سرویس معروف فعال در حوزه تخفیف گروهی آنلاین یعنی تخفیفان و نت برگ پس از حدود 3 سال تلاش و مذاکره در یکدیگر ادغام شدند. علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان و بنیان‌گذار نت برگ در گفت‌وگو با پیوست اعلام می‌کند که این قرار داد نهایی شده و این دو مجموعه با یکدیگر ادغام شده‌اند. وی همچنین ارائه جزییات بیشتر در مورد این اتفاق را به چند روز دیگر و با منتشر کردن بیانیه‌ رسمی هر دو مجموعه موکول می‌کند.

ادغام تخفیفان و نت برگ ؛ یکپارچگی سرویس‌های بزرگ خرید گروهی ایران

در همین زمینه نیز نازنین دانشور، مدیرعامل تخفیفان امروز (۲۷ آذر) در رویداد یلدای کارآفرینی با تایید این خبر گفته است که حالا این دو تیم در یک مکان کار می‌کنند. دانشور با اشاره به اینکه ادغام تخفیفان با نت‌برگ بیش از ۳ سال طول کشیده است گفت: «بارها در مسیر این مذاکره از انجام ادغام منصرف شدیم. ادغام نت‌برگ و تخفیفان بسیار چالش داشت و پیچیدگی‌های آن به‌شدت زیاد بود؛ از ارزشگذاری گرفته تا مسائل حقوقی.»

وی با اعلام اینکه با ادغام تخفیفان و نت برگ حالا دیگر آنها در رقابت با هم نیستند اعلام کرده که کاربران مشترک نت‌برگ و تخفیفان ۹ درصد هستند. آذر ماه سال گذشته پیوست برای اولین‌بار خبر ادغام این دو سرویس فعال در حوزه تخفیف و خرید گروهی و پیوستن آنها به گروه سرمایه‌گذاری «سرآوا» را منتشر کرد.

همچنین در تیر ماه سال جاری نیز پیوست در خبری دیگر اعلام کرد که روند ادغام میان دو صدرنشین بازار خرید گروهی ایران یعنی نت‌برگ و تخفیفان به خط پایان رسیده است. هرچند که چند ماه بعد با انتشار خبر تغییر در تیم مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری «سرآوا» بسیاری ادغام این دو مجموعه با یکدیگر را غیر ممکن اعلام می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

سیستم عامل فیسبوک ؛ غول سیلیکون‌ولی به دنبال توسعه سیستم عامل اختصاصی کلاسیکو عادل فردوسی پور رکورد زد ؛‌ پرمخاطب‌ترین برنامه اینترنتی ایران فهرست کتاب های پیشنهادی بیل گیتس برای مطالعه در زمستان 2020

منبع: peivast



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استانبول و جاهای دیدنی اش: راز بازدید از موزهای استانبول