مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- جدایی منصوریان از تیم فوتبال ذوب‌آهن، صدرنشینی سپاهان با هتریک استنلی در لیگ برتر فوتبال و پیروزی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان برابر آویسا خوزستان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

تیم هایپر شهر شاهین شهر دومین پیروزی خود را با سرمربی جدید جشن گرفت

تیم هایپر شهر شاهین‌شهر با شکست ملی حفاری اهواز با سرمربی جدید، دومین پیروزی خود را جشن گرفت.

دیدار تیم‌های هایپر شهر شاهین شهر و حفاری اهواز از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار و در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

تیم حفاری اهواز که اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور با ۳۱ امتیاز در رده هشتم قرار داشته و برای ارتقای جایگاه خود به اصفهان سفر کرده بود، برای پیروزی تلاش زیادی کرد اما بازیکنان هایپر شهر با نمایش خود مانع گلزنی تیم مهمان شدند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز: بازیکنان در ضربات آخر بی‌دقت بودند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر بازی خوبی ارایه کرد اما بازیکنان ما در ضربات آخر بی‌دقت بودند.

کیانوش علاسوند پس از شکست تیمش برابر هایپرشهر شاهین بیان کرد: دفاع و دروازه‌بان تیم حریف در دیدار امروز فوق‌العاده بودند و در واقع بازی خوب و جذاب بود.

وی با بیان اینکه نتیجه دیدار عادلانه نبود، افزود: هایپرشهر تیم سخت کوش و پرتلاشی است اما فکر نمی‌کردم در دفاع این قدر خوب عمل کند.

منصوریان از تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان جدا شد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: علیرضا منصوریان بر اساس توافق صورت گرفته در جریان نشست امشب با هیات مدیره باشگاه، از تیم جدا شد.

احمد جمشیدی افزود: نشست هیات مدیره باشگاه ذوب اهن عصر امروز به مدت چهار ساعت با حضور همه اعضا و علیرضا منصریان برگزار شد که بر اساس توافق صورت گرفته، این مربی از تیم فوتبال باشگاه جدا شد و به زودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های منصوریان در این تیم بیان کرد: هواداران تیم ذوب‌آهن نگران نباشند، گزینه‌هایی در حال بررسی است که به زودی اعلام می‌شود.

سرمربی تیم هایپرشهر شاهین‌شهر: تجزیه و تحلیل خوب تیم حریف به پیروزی منجر شد

سرمربی تیم هایپرشهر شاهین‌شهر گفت: تیم فوتسال حفاری اهواز در هفته گذشته به خوبی تجزیه و تحلیل شد و امروز پیروز میدان شدیم.

مهرداد جابری پس از پیروزی تیمش برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز بازی سختی بود اما از اول هفته ارزیابی خوبی روی تیم حفاری داشتیم که از تیم‌های برتر ایران به شمار می‌رود و سال‌ها تجربه حضور در لیگ برتر دارد.

وی افزود: می‌دانستیم حفاری اهواز بیشتر روی کار فردی و در ضد حملات خوب عمل می‌کند که با برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان، با شکست این تیم سه امتیاز بازی را گرفتیم.

سپاهان اصفهان با هتریک استنلی، صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با هتریک "کی روش استنلی" مهاجم برزیلی خود و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد.

دیدار تیم‌های سپاهاه اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتیال کشور از ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۵ بر صفر، میهمان را شکست داد.

در این دیدار، بازیکنان سپاهان کار را هجومی آغاز کردند و حسینی بازیکن این تیم موقعیت خوبی را در دقیقه ۱۰ به‌دست آورد که شوت محکم او با واکنش دروازه‌بان شاهین روبه‌رو شد.

سرمربی شاهین بوشهر: داوران در حق تیم ما ظلم کردند

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: داوران در حق تیم ما ظلم و به ضرر تیم ما قضاوت کردند که فدراسیون باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

"میشو کریستیچوویچ" پس از شکست پنج بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان، در نشستی خبری با تبریک این پیروزی به قلعه‌نویی و تیم سپاهان افزود: شکست سنگینی بود و سخت است که من در این باره صحبت کنم.

وی اظهار داشت: کارت قرمزی که داور به بازیکن ما نشان داد، درست نبود و نباید چنین می‌شد، البته مشکل از فدرسیون است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

قلعه‌نویی: همه دیدارها برای تیم ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: همه دیدارهای لیگ برتر برای تیم ما مهم است و حکم فینال را دارد.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشستی خبری افزود: در این دیدار، با ارایه بازی خوبی سه امتیاز را کسب کردیم و هم توانستیم گل‌های زیادی بزنیم که از بازیکنانم و هواداران سپاهان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار تفاضل گل تیم خود را بالا بردیم، بیان کر: به شاهین بوشهر تبریک می‌گویم، این تیم پیش از اخراج بازیکنش بازی خوبی ارایه می‌کرد اما پس از آن بسته بازی کرد.

ارتقا والیبال اصفهان مستلزم توجه به مقوله‌های آموزشی است

رییس کمیته آموزش هیات والیبال اصفهان گفت: توجه بیشتر مربیان و بازیکنان به مقوله‌های آموزشی، بویژه دانش‌افزایی در بدنسازی و اصلاح تکنیک، ارتقای این رشته ورزشی در اصفهان را در پی دارد.

احمد همه‌ویسی اضافه کرد: علم بدنسازی در هر رشته، زیربنای ورزش به شمار می‌رود و بدون آموزش و اجرای درست آن نمی‌توان موفقیت ورزشکار را انتظار داشت، این موضوع باید پیش از آموزش تاکتیک و تکنیک در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان و مربیان باید آموزش به‌روز و مستمر را در برنامه داشته باشند، تصریح کرد: بسیار دیده شده که والیبالیست‌هایی که بدنسازی خوبی ندارند، در تمرینات یا در جریان مسابقه‌های رسمی دچار آسیب‌های جدی می‌شوند، زیرا بدن ناآماده به راحتی صدمه می‌بیند.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان برابر آویسا خوزستان پیروز شد

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان روز جمعه در دیداری پر گل با نتیجه سه بر یک تیم آویسای خوزستان را شکست داد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آویسا خوزستان که در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، با برتری سه بر یک میزبان به پایان رسید.

تیم ذوب‌آهن در این دیدار با ارایه یک بازی هجومی و زیبا، با گل‌های فرزانه نصر، پرناز مقرب‌زاده و ستاره عبدالهی نماینده خوزستان را شکست داد.

شهرآورد فوتسال بانوان اصفهان با برتری پرگل نامی‌نو پایان یافت

تیم فوتسال بانوان نامی‌نو توانست با برتری پر گل ۱۳ بر صفر برابر هیات فوتبال شهرستان اصفهان به برتری دست یابد و پیروز این شهرآورد شود.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با دیدار تیم‌های همشهری نامی‌نو و هیات فوتبال شهرستان اصفهان به میزبانی ورزشگاه پیروزی پیگیری شد که در پایان تیم نامی‌نو توانست با نتیجه پر گل ۱۳ بر صفر حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

تیم نامی‌نو در این دیدار که با حضور افزون بر ۱۰۰ نفر از بانوان علاقه‌مند به ورزش فوتسال برگزار شد، با نمایش یک بازی هجومی و زیبا، تیم هیات فوتیال شهرستان اصفهان را شکست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین